دکتر ساری و طبقه محروم جامعه! / حسن طرفی

این روزها هرکس به فراخور گفتمان انتخاباتی و مخاطبین خود، خود را کاندیدای خط مقدم طبقه فرودستان و محرومان جامعه معرفی می کند. در این میان اما دکتر علی ساری بعنوان شخصی که از بطن محرومیت و از میان محرومان به کارزار انتخابات آمده، خطاب و گفتمانی متفاوت و البته مملو از صداقت به این […]

این روزها هرکس به فراخور گفتمان انتخاباتی و مخاطبین خود، خود را کاندیدای خط مقدم طبقه فرودستان و محرومان جامعه معرفی می کند. در این میان اما دکتر علی ساری بعنوان شخصی که از بطن محرومیت و از میان محرومان به کارزار انتخابات آمده، خطاب و گفتمانی متفاوت و البته مملو از صداقت به این طبقه ارایه و تقدیم کرده و می کند.

IMG-20160422-WA0416

این کاندیدای صادق و متعهد حتی در دوره ای که با همت و تلاش منحصر بفردش توانست از دایره محرومیت مادی رهایی بیابد اما هیچگاه منشاء اولیه خیزش خود یعنی مناطق محروم را فراموش نکرد و در ارتباط مفید با مردم آن مناطق بود. شاید تواضع بیش از حد علی ساری را بتوان در فراموش نکردن عقبه اجتماعی و ارتباط مداوم با جزء جزء آن عقبه خلاصه کرد. اقبال مردم مناطق حاشیه و غیر برخوردار بویژه جوانان به این شخصیت مردمی نشاندهنده وجود یک پیوند عاطفی است که گره آن بر مبنای اعتماد متقابل و اطمینان از اینکه این نماینده متخصص و جوان می تواند درمانگر آلام آنها باشد، بسته شده است. به امید تجلی اراده محرومان.

ما نخبگان خويش را فراموش نمي كنيم