ناطق نوری : آن چه اهمیت دارد حضور است که در تعیین سرنوشت ملت موثر خواهد بود

حجت‌الاسلام ناطق نوری با حضور در حسینیه ارشاد رای خود را به صندوق انداخت. حجت‌الاسلام ناطق نوری پس از انداختن رای خود به صندوق اظهار داشت: فرقی نمی‌کند چه گروهی پیروز شود، هر گروهی پیروز شود موفقیت ایران و اسلام است. او در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این انتخابات در رابطه با سرنوشت ما و […]

حجت‌الاسلام ناطق نوری با حضور در حسینیه ارشاد رای خود را به صندوق انداخت. حجت‌الاسلام ناطق نوری پس از انداختن رای خود به صندوق اظهار داشت: فرقی نمی‌کند چه گروهی پیروز شود، هر گروهی پیروز شود موفقیت ایران و اسلام است. او در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این انتخابات در رابطه با سرنوشت ما و تاکید نظامی که ما به آن رای دادیم اهمیت ویژه‌ای دارد و همچنین تایید راهی است که شهدای بسیاری برای آن به شهادت رسیدند. ناطق نوری ادامه داد: حضور پرشور مردم تایید همه ارزش‌هایی است که امام رحمت‌الله آن را پی‌ریزی کردند و ملت به آن لبیک گفتند و امروز برای تثبیت آن در انتخبات حضور پیدا می‌کنند.

imagesV9FXRTAL

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عدم حضور در انتخابات چه پیامدهایی برای حقوق سیاسی افراد در پی دارد، خاطرنشان کرد: اگر ملتی نسبت به تداوم و بقایای نظام بی‌تفاوت باشد رفته رفته پایه‌های آن سست خواهد شد بنابراین با دست خودشان مقدمات اضمحلال خود را فراهم می‌کنند. ناطق نوری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه هتاداف دشمن برای نفوذ به مجلس چه چیزهایی می تواند باشد دشمنان ما نه امروز بلکه همیشه تاریخ تلاششان بر این بوده که ضربه‌شان را به نظام اسلام و میهن بزنند و مسئله نفوذ همه همواره در قالب و رنگ‌های مختلف وجود داشته؛ منتهی گاهش شدت و گاهی هم ضعف داشته است. وی تصریح کرد: گاهی شگردهای دشمن عوض می‌شود اما هوشمندی ملت است که باید همیشه و در همه مقاطع مراقب باشد که نفوذ دشمن را خنثی کند و بتواند با حضور در صحنه و با بصیرت طرح‌های آنها را باطل و با همدلی گروه‌های و جریان‌های سیاسی که در اصول انقلاب با هم متحد هستند، وحدت را حفظ کنند. اگر مردم همدل باشند نقشه‌های دشمن خنثی خواهد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلح نظام در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر شما اصلاح‌طلبان در این دوره پیروز خواهند شد یا اصولگریان گفت: صندوق انتخابات تعیین می‌کند که چه کسی پیروز خواهند شد و هر گروهی که اکثریت آرای را کسب کند موفقیت برای نظام و کشور خواهد بود. ناطق نوری اضافه کرد همانطور که رهبری فرمودند: آن چه اهمیت دارد حضور است که در تعیین سرنوشت ملت موثر خواهد بود و هرکسی با هر گرایشی که دل در گرو این خاک و نظام دارد، بتواند در انتخابات موفق شود، پیروزی برای نظام و ایران در سطح جهان است. او در پایان گفت: پیش‌بینی می‌کنم این انتخابات در مقایسه با انتخابات گذشته جزو پرشورترین انتخابات باشد.