آیت الله کعبی : حضور پرشکوه در انتخابات نشان از بصیرت مردم دارد

یک عضو مجلس خبرگان، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی نشانه بصیرت و اگاهی ملت است. با اشاره به ضرورت حضور مردم در انتخابات پیش رو اظهار کرد: حضور پر شور مردم در انتخابات نشان از پایبندی ملت ایران اسلامی به […]

یک عضو مجلس خبرگان، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی نشانه بصیرت و اگاهی ملت است. با اشاره به ضرورت حضور مردم در انتخابات پیش رو اظهار کرد: حضور پر شور مردم در انتخابات نشان از پایبندی ملت ایران اسلامی به تکلیف‌مداری، ولایت‌مداری و بصیرت است. مردم در انتخابات با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) تجدید بیعت می‌کنند و ولایتمداری خود را به رخ جهان می‌کشانند. ماندگاری نظام در گرو پایمردی ملت اسلامی و پشتیبانی همه‌جانبه آن‌ها از انقلاب است.

image635765348151254995

وی اظهار کرد: آرای مردم، تعیین کننده سرنوشت کشور است، باید در این باره در جهت حضور پر شکوه مردم و نشاط انتخاباتی در کشور تلاش کنیم. مشارکت مردم، در واقع اعتماد و اطمینان آن‌ها به نظام جمهوری اسلامی را اثبات می‌کند و در این میان دشمنان که همواره استقلال و آزادی ملت ایران را مغایر با منافع خود می‌دانند تلاش می‌کنند صحنه انتخابات را از حضور مردم تهی کنند. وی تاکید کرد: حضور در انتخابات یک تکلیف است و هر فردی به نوبه خود در این انتخابات اثرگذار است. اگر به اهمیت انتخابات در عرصه‌های سیاسی و بین‌المللی توجه داشته باشیم خواهیم دید که این همه هجمه و توطئه در جهت دلسرد کردن مردم از حضور در صندوق‌های رای تا چه اندازه برای دشمنان و مستکبران اهمیت دارد. این عضو مجلس خبرگان تصریح کرد: مردم بصیر و آگاه ایران همه نقشه‌های شوم دشمن را خنثی می‌کنند، همان‌گونه که در جریان توطئه 88 با ولایتمداری و بصیرت موجب شدند دشمن نتواند به اهداف شوم خود دست یابد. وی خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات یک حماسه سیاسی است و موجب اقتدار ایران در سطح بین‌الملل می‌شود از این رو دشمنان تلاش می‌کنند ملت ایران را ناامید سازند تا به سمت صندوق‌های رای نروند. وی اظهار کرد: انتخاب افرادی مومن، اصلح و شجاع، یک تکلیف و وظیفه سنگین بر دوش هر یک از مردم است و باید تلاش کرد انتخابات در چارچوب قانون و اخلاق کاندیداها انجام پذیرد. کعبی در پایان خاطرنشان کرد: انتخابات نشان از اعتماد ملت به نظام و انقلاب است و آرای مردم تعیین کننده سرنوشت است و تداوم انقلاب را تضمین می‌کند.