رییس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه: مجلس آینده اعتدالی خواهد بود

رییس ستاد مرکزی انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه پیش بینی کرد مجلس آینده مجلسی اعتدالی خواهد بود و گفت: امیدواریم شاهد انتخابات پرشور در هفتم اسفند باشیم و مردم با حضورشان حماسه ای دیگر رقم بزنند. اسماعیل شجاعی اظهار داشت: در زمان حاضر با توجه به فضایی که مشاهده می کنیم جامعه از افراط دو […]

رییس ستاد مرکزی انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه پیش بینی کرد مجلس آینده مجلسی اعتدالی خواهد بود و گفت: امیدواریم شاهد انتخابات پرشور در هفتم اسفند باشیم و مردم با حضورشان حماسه ای دیگر رقم بزنند. اسماعیل شجاعی اظهار داشت: در زمان حاضر با توجه به فضایی که مشاهده می کنیم جامعه از افراط دو جناح کشور که در برخی ایام گذشته رخ داد خسته شده اند و به بلوغ رسیده اند؛ این بلوغ نیز به سمت اعتدال رفتن است.

81970458-70533977

وی ادامه داد: حزب اعتدال و توسعه از ابتدا رویکرد اعتدالی را دنبال می کرد و نمونه آن را در معرفی دکتر روحانی و موفقیت گفتمان اعتدال شاهد بودیم. شجاعی تصریح کرد: امروز اقبال همه به اعتدال بیشتر شده و نمونه آن را نیز در رفتار کاندیداها شاهدیم که گرایشات خود را به سمت اعتدال معرفی می کنند. وی افزود: این روزها مردم به رفتارهای کاندیداها دقت می کنند و در این چارچوب فضای رقابت جدی است. شجاعی خاطر نشان کرد: پس از سه دهه رقابت انتخاباتی، رقبای سیاسی از فضای تصنعی و تشریفاتی دور شده اند و رقبا با تفکراتی واقعی و روشن نظرات خود را بیان می کنند. رییس ستاد انتخابات اعتدال و توسعه افزود: شاهدیم انتخابات فضای جدی تری یافته و مردم تصور می کنند نقششان حداکثری است و بدین دلیل شاهد حضور حداکثری و شکل گیری حماسه ای دیگر خواهیم بود.

شجاعی تصریح کرد: حزب اعتدال و توسعه نیز حضور مناسبی خواهد داشت و مصمم بودیم تا با اصولگرایان و اصلاح طلبان معتدل ائتلاف کنیم؛ البته شعار گام دوم را محور قرار دادیم و سعی کردیم با مذاکره مناسب با احزاب، دو طرف لیست را ارایه کنیم. وی ادامه داد: استان ها هم در حال مذاکره برای ارایه لیست مشترک هستند و برخی آن را تا فردا اعلام می کنند. شجاعی اظهار داشت: با انسجام لازم پیش می رویم و در یک ماه گذشته ستاد انتخابات ما تشکیل شده بود و متاسفانه در اثر اشتباه مکاتبه ای، دکتر بانک که رییس هیات اجرایی حزب هستند بطور اشتباهی در نامه به وزارت کشور رییس ستاد انتخابات معرفی شد و این مورد سوء استفاده برخی افراد قرار گرفت. وی ادامه داد: بنابر انتخاب ستاد مرکزی حزب ، بنده رییس ستاد انتخابات حزب معرفی شده ام و حزب اعتدال و توسعه رویکرد اعتدالی را مورد توجه دارد .