کشور از نظر امنیتی در ثبات کامل است

معاون امنیتی و انتظامی و دبیر شورای امنیت کشور گفت: در آستانه برگزاری انتخابات کشور از نظر امنیتی در ثبات کامل است. حسین ذوالفقاری در حاشیه نشست تخصصی امنیتی اعضای شورای تامین استان خراسان رضوی، به تشریح شرایط امنیتی کشور پرداخت و اظهار کرد: در آستانه برگزاری انتخابات آسیب های امنیتی موجود احصا شده، مسائل […]

معاون امنیتی و انتظامی و دبیر شورای امنیت کشور گفت: در آستانه برگزاری انتخابات کشور از نظر امنیتی در ثبات کامل است. حسین ذوالفقاری در حاشیه نشست تخصصی امنیتی اعضای شورای تامین استان خراسان رضوی، به تشریح شرایط امنیتی کشور پرداخت و اظهار کرد: در آستانه برگزاری انتخابات آسیب های امنیتی موجود احصا شده، مسائل اجتماعی و تهدیدات احتمالی خارج از مرزها به ستاد مرکزی و متناظران استانی تذکر داده شده است. وی افزود: اطلس امنیتی کشور تهیه شده و مسائل قومی و مباحث مربوط به کاندیداها به طور کامل انجام شده است.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه برآوردهای لازم برای تامین نیروهای اجرایی برگزاری انتخابات صورت گرفته است، اظهار کرد: توجه ویژه به مباحث امنیتی در مناطق دارای قومیت‌های مختلف، کنترل اطلاعاتی مناطق مرزی برای جلوگیری از فعالیت گروه های معارض، برگزاری جلسات هماهنگی و توجیه کاندیداها در فرمانداری های سراسر کشور و نظارت بر فعالیت احتمالی دشمنان در رسانه‌ها از دیگر اقدامات امنیتی صورت گرفته در آستانه انتخابات است. ذوالفقاری با اشاره به اینکه هرگونه فعالیت گروه های تکفیری، ایذایی و تروریستی طی دو سال گذشته به طور کامل در کشور رصد شده است، گفت: با اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی هرگونه اقدامات خرابکارانه در نقاط صفر مرزی خنثی شده است. وی اظهار کرد: هیچ گونه بمب‌گذاری در کشور انجام نشده و تمامی گروه‌هایی که اهداف بمب گذاری در کشور را داشته اند نتوانسته اند از مرزها وارد ایران شوند. معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور برگزاری نشست امنیتی اعضای شورای تامین در استان ها را اقدام مناسبی برای شناخت تهدیدات احتمالی دانست و گفت: این دوره‌ها در حوزه های پیشگیری از جرم، مدیریت بحران و آشنایی با قوانین امنیتی و انتظامی برای اعضای شورای تامین ضروری است.