فوریت طرح اقدام متقابل دولت ایران در برجام با 168 رای موافق ، 57 رای مخالف و 9 رای ممتنع به تصویب رسید

یک فوریت این طرح با 168 رای موافق ، 57 رای مخالف و 9 رای ممتنع از مجموع 247 نمایندده حاضر به تصویب رسید.علی لاریجانی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در موافقت با طرح اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در برجام اظهار داشت: این یک مسأله ملی است که آقا فرموده […]

یک فوریت این طرح با 168 رای موافق ، 57 رای مخالف و 9 رای ممتنع از مجموع 247 نمایندده حاضر به تصویب رسید.علی لاریجانی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در موافقت با طرح اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در برجام اظهار داشت: این یک مسأله ملی است که آقا فرموده بودند اجماع شود.

81778217-70195447

یک فوریت این طرح با 168 رای موافق ، 57 رای مخالف و 9 رای ممتنع از مجموع 247 نمایندده حاضر به تصویب رسید.این طرح صبح امروز به صورت دوفوریتی در صحن مطرح شد ولی به لیل آنکه دو سوم آرای نمایندگان را نیاز داشت، به تصویب نرسید. دو فوریت این طرح 159 موافق، 62 رای مخالف و 10 رای ممتنع از مجموع 247 رای را کسب کرد.طرح« اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام »به دولت اجازه می دهد در چارچوب مصوبات شورای عالی امنیت ملی به شکل داوطلبانه برجام را اجرا کند.ز حضور داشتند، آقایان بذرپاش، زارعی و توکلی در این جلسه حضور داشتند. همچنین آقایان جلالی، حقیقت پور و بروجردی در نشست حاضر شدند.دو جلسه گذاشته شده و بررسی کردند و دیروز با حضور این افراد جمع بندی صورت گرفت و طرح آماده شد. رهبر معظم معظم انقلاب تاکید داشتند مسئله ملی با اجماع به نتیجه برسد، لذا ما این کار را انجام دادیم و همه ما این متن را قبول داشتیم.در بند 7 طرح دوفوریتی آمده است که نفوذ از طریق هیات های اقتصادی ممکن است. مقام معظم رهبری نیز تاکید داشتند چنین اتفاقی رخ ندهد. ما تاکید کردیم شورای عالی امنیت طرحی مصوب کند تا جلوی نفوذهای اقتصادی و فرهنگی گرفته شود.