اقدام وقیحانه عین.میم موسوم به علی مطهری! / یادداشت طنز محمد آلبوعلی

چندی پیش یک نماینده معلوم الحال که در زبان درازی و مطالبه حقوق بیجا -من جمله درخواست تعیین وضعیت سران فتنه- شهره عام و بویژه خاص است بار دیگر دست به عمل شنیعی زده و دلواپسانی که با کمترین امکانات هجومی، از قبیل اسپری فلفل و موتورهای هزار و با تعداد اندک 100 نفری به […]

چندی پیش یک نماینده معلوم الحال که در زبان درازی و مطالبه حقوق بیجا -من جمله درخواست تعیین وضعیت سران فتنه- شهره عام و بویژه خاص است بار دیگر دست به عمل شنیعی زده و دلواپسانی که با کمترین امکانات هجومی، از قبیل اسپری فلفل و موتورهای هزار و با تعداد اندک 100 نفری به صف یک نفره ایادی ملحد و خودفروخته آمریکا، إسرائيل، انگلیس، 1+5 و سایر بستگان هجوم برده بودند را مورد شکایت قرار داد.

635616652246754833

این اقدام ظالمانه آنچنان موج نفرت را در کشورهای منطقه به راه انداخت که عده ای به طور کاملا خودجوش و بلافاصله اعلام کردند:’خوبت کردند؛اگر باد بکاری، طوفان درو میکنی؛ همینی که هست!

البته این نماینده نمای بی چشم و رو، ید طولایی در این تحرکات دشمن پسندانه دارد. همین چند وقت پیش بود که همین فرد، هنگامیکه جمعی از نمایندگان بر حق ملت اقدام به قطع چرندیات ع.م و سر دادن آوای دلنشین هووووو کردند، با نهایت گستاخی به ادامه سخن و قطع آوای هوووووی نمایندگان پرداخت! تا جاییکه نمایندگان راستین و دلواپس را مجبور به اقدام عملی نمود. که اینجا نیز همگان شاهد اوج ساختارشکنی وی بودند. چرا که اقدام به دفاع از خود و ممانعت از انجام وظیفه نمایندگان ملت گردید.

اکنون در پایان و در حالیکه شرایط، باز هم بوی کنونی شدن می دهند! ما جمعی دایه های مهربانتر از مادر، از دستگاه های ذیربط و بی ربط مجدانه خواستار در نظر گرفتن اشد مجازات برای این اخلالگر دست نشانده هستیم. هرچند که در هر شرایطی ما از انجام وظیفه غافل نمانده و اقدام مقتضی را در چارچوب اختصاصی خودمان مبذول می فرماییم!

والسلام