پیشنهادی که نتانیاهو روی میز اوباما می گذارد: ایران هسته ای را متوقف کنید تا با تشکیل دولت فلسطینی موافقت کنم

تایمز لندن در گزارشی تحت عنوان «اسرائیل: ایران هسته ای را متوقف کنید تا با دولت فلسطینی موافقت کنیم» نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد ارائه پیشنهای مهم را به باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا دارد. به گزارش سرویس بین الملل عصرما ،براساس این پیشنهاد، اسرائیل با تشکیل دولت فلسطینی موافقت می کند و […]

تایمز لندن در گزارشی تحت عنوان «اسرائیل: ایران هسته ای را متوقف کنید تا با دولت فلسطینی موافقت کنیم» نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد ارائه پیشنهای مهم را به باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا دارد.

به گزارش سرویس بین الملل عصرما ،براساس این پیشنهاد، اسرائیل با تشکیل دولت فلسطینی موافقت می کند و در مقابل خواستار موضعی سخت تر از سوی آمریکا در قبال برنامه هسته ای ایران می شود.این معامله توسط نتانیاهو بر روی میز اوباما گذشته خواهد شد.

اوباما سعی در متقاعد کردن اسرائیلی ها برای پذیرش توافقنامه تنظیم شده توسط جان کری دارد.یکی از مشاوران نزدیک به نتانیاهو گفت: بی بی با تشکیل دولت فلسطینی موافقت کرده است.وی افزود: او تمایل دارد که از قسمت های زیادی از کرانه غربی رود اردن عقب نشینی کند.