نماینده ولی فقیه در بسیج:هرحرکتی که قوم و نژادی را تحقیر کند حرکت ضد انقلاب است

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمدرضا تویسرکانی اظهار داشت:هرحرکتی که قوم و نژادی را تحقیر کند حرکت ضد انقلاب است و می دانیم که دشمن در کمین است تا از نادانی بعضی افراد و هیجانات قومی و نژادی سوء استفاده کند. به گزارش خبرنگار عصر ما ،حجت‌الاسلام ‌و المسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج […]

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمدرضا تویسرکانی اظهار داشت:هرحرکتی که قوم و نژادی را تحقیر کند حرکت ضد انقلاب است و می دانیم که دشمن در کمین است تا از نادانی بعضی افراد و هیجانات قومی و نژادی سوء استفاده کند.

635290993370203578

به گزارش خبرنگار عصر ما ،حجت‌الاسلام ‌و المسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در همایش بزرگ اتحاد اقوام که صبح امروز در اهواز برگزار شد اظهار داشت: هر اجتماعی که حول محور وحدت و همدلی باشد آن اجتماع مورد رضایت پروردگار متعال است،این اجتماعات ضد استکباری است و اجتماع علنی مرگ بر آمریکاست.

وی افزود:ظالمان را با اتحاد می شود سرکوب کرد و به پیشرفت دست یافت و نقشه های دشمن را خنثی کرد.   مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد:اسلام راضی به اختلاف دو نفر نیست چه برسد به اینکه دو قوم یا قبیله اختلاف داشته باشند.قرآن مجید این فرمان ها را سالهای پیش صادر کرده بود “یا ایها الناس إنا خلقناکم من ذکرٍ و انثی و جعلناکم شعوبًا لتعارفوا إنَّ اکرمکم عند الله اتقکم ان الله علیم خبیر.وی افزود: تنوع در زبان و رنگ ها و نژاد ها ضرورت خلقت انسان ها است حتی زن و مرد بودن انسان ها از ضروریات خلقت است،اما هیچ قوم و نژادی حق فخر فروشی ندارد، اسلام تمام این برتری های خرافی را باطل اعلام کرده و تنها ملاک برتری را تقوا اعلام کرده است.حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمدرضا تویسرکانی تاکید کرد:استهزاء قومیت ها یک عمل جاهلانه است تحقیر و سرزنش قومیت ها یک عمل شیطان صفتانه است.   وی اضافه کرد:برای اینکه امت اسلامی تشکیل نشود انگلیسی ها و دشمنان دنبال تحقیر قومیت ها،تقویت ملی گرایی بوده اند همه اینها توطئه های استکباری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: به فرموده رهبر انقلاب کلید حل مشکلات خوزستان احیاء اراضی کشاورزی است خواسته این اجتماع از دولت اقای روحانی این است که این مطالبه ۱۷ ساله رهبر را عملی کند.   وی ادامه داد: با این اقدام راه نفوذ وهابیت که فتنه ایی استعماری است گرفته می شود و امروز اشتغال زایی و مبارزه با بیکاری یک عمل انقلابی است.

تویسرکانی خاطر نشان ساخت: خوزستان ۴ میلیون هکتار زمین قابل کشت دارد که امروز فقط یک میلیون و۲۰۰ هزار زیر کشت است ولی با این اوصاف این استان مقام اول تولید محصولات کشاورزی را در کشور دارد واین بیانگر مردانگی و غیرت مردم خوزستان است.وی  تاکید کرد :بسیج ، سپاه و شهدا محور وحدت هستند چقدر از عزیزان شما در دفاع مقدس به شهادت رسیدند چقدر شهید بختیاری ،عرب و لر شوشتری و بهبهانی و…دادیم هر قومی و طایفه ایی برگزیدگانشان به شهادت رسیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین  تصریح کرد: این انقلاب با خون شهدا ماندگار شده است و لذا ما با هر عمل تفرقه انگیز به شدت برخورد می کنیم و هرحرکتی که قوم و نژادی را تحقیر کند حرکت ضد انقلاب است و می دانیم که دشمن در کمین است تا از نادانی بعضی افراد  و هیجانات قومی و نژادی سوء استفاده کند.

وی افزود:انقلاب اسلامی برای همه اقوام و طوایف احترام قائل است و همه انسان ها با هر رنگ و زبانی مورد تکریم قرار میدهد و کینه و دشمنی اش فقط مختص ظالمان و ستمگران است.تویسرکانی با بیان اینکه ما مدافع مظلوم هستیم تاکید کرد: ما همانطور که از شیعه مظلوم بحرینی دفاع می کنیم از سنی مظلوم فلسطینی هم دفاع می کنیم برای ما شیعه و سنی ، عرب و عجم فرق ندارد