برائت نامه احمدی نژاد برای عالیجناب رحیمی ؛در نحوه رسیدگی به این موضوع تاملات فراوانی وجود دارد

اطلاعیه ای در باره اتهام های محمدرضا رحیمی معاون اول دولت محمود احمدی نژاد به نقل از دفتر رییس جمهور سابق منتشر شده که در آن آمده است: در نحوه رسیدگی به این موضوع تاملات فراوانی وجود دارد. در این اطلاعیه بار دیگر از مدیران دولت های نهم و دهم به عنوان خدمتگزاران پاک یاد […]

اطلاعیه ای در باره اتهام های محمدرضا رحیمی معاون اول دولت محمود احمدی نژاد به نقل از دفتر رییس جمهور سابق منتشر شده که در آن آمده است: در نحوه رسیدگی به این موضوع تاملات فراوانی وجود دارد. در این اطلاعیه بار دیگر از مدیران دولت های نهم و دهم به عنوان خدمتگزاران پاک یاد شده است. چهارشنبه دوم بهمن ماه دیوان عالی کشور حکم قطعی محمدرضا رحیمی معاون اول احمدی نژاد را به تحمل 5 سال و 91 روز زندان و رد مال به مبلغ 2 میلیارد و850 میلیون تومان و پرداخت جریمه به مبلغ یک میلیارد تومان به اتهام اخذ رشوه و تحصیل مال از طریق نامشروع اعلام کرد.

در متن اطلاعیه دفتر رییس جمهور سابق ادعا شده است: در نحوه رسیدگی به این موضوع تأملات فراوانی وجود دارد که ورود به آن را در شرایط کنونی به صلاح کشور نمی دانیم. و تمام ماجرای آقای رحیمی حتی با فرض صحت اتهامات و قبول رسیدگی قانونی و صحیح، مربوط به سال 86 و قبل از آن و دوره ریاست ایشان بر دیوان محاسبات کشور وابسته به مجلس شورای اسلامی و پیش از شروع همکاری و حضور ایشان در دولت نهم بوده است و در آن زمان چنین مسایلی مطرح نبوده است. اصولا این موضوع، هیچ ارتباطی با دولت و حتی دوره خدمت ایشان در دولت های نهم و دهم ندارد و دلیل اصرار بر ارتباط دادن آن به دولت قبل بر همگان آشکار است.اطلاعیه می افزاید: اطلاع رسانی سهوی یا عمدی نادرست و مبهم، همانند ماجراهای بانکی و نفتی، فرصتی را در اختیار مغرضان و بددلان قرار داده است تا سنگین ترین هجمه ها را علیه خدمتگزاران پاک در دولت های نهم و دهم سازماندهی و اجرا نمایند. روشن است که سیاست بازان حرفه ای و برخی رسانه ها اصرار دارند که با ابهام آفرینی، زمینه را برای تخریب دولت قبل و خدمات کم نظیر آن و انتقام کشی از ملت عزیز فراهم نمایند و همچنین از رهگذر آن بر بسیاری از ضعف های جاری در اداره کشور سرپوش بگذارند. رسانه های معاند بیگانه نیز با بهره برداری از شرایط، مشغول عقده گشایی هستند.به اعتقاد نویسنده یا نویسندگان این اطلاعیه، مدیران ارشد دولت های نهم و دهم علیرغم وجود پاسخ های قاطع به اتهامات بی اساس علیه خود، برای رعایت مصالح کشور و به عنوان وظیفه ای ملی و دینی و جهت جلوگیری از بهانه جویی ها، مشقات و سختی های سکوت را بر خود هموار کرده اند.