پیام آیت الله فرحانی بمناسبت عملیات تاریخی طوفان الاقصی و تجلیل از حماسه ماندگار مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی در سرزمین فلسطین

آیت‌الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری طی پیامی پیروزی مقاومت فلسطین بویژه گردان های القسام در عملیات تاریخی طوفان الاقصی را تبریک گفت.متن پیام آیت الله فرحانی به این شرح است: بسم الله الرّحمن الرّحیم وَأُخْرَیٰ تُحِبُّونَهَا ۖ نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ ۗ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ و [رحمتی‌] دیگر که آن […]

آیت‌الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری طی پیامی پیروزی مقاومت فلسطین بویژه گردان های القسام در عملیات تاریخی طوفان الاقصی را تبریک گفت.متن پیام آیت الله فرحانی به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

وَأُخْرَیٰ تُحِبُّونَهَا ۖ نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ ۗ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ و [رحمتی‌] دیگر که آن را دوست دارید، یاری و پیروزی نزدیکی از جانب خداست. و مؤمنان را [بدان‌] بشارت ده.

سلام بر فلسطین مقتدر و مظلوم؛ سلام بر جوانان شجاع و غیور فلسطین، سلام بر غزه‌ی قهرمان و مقاوم، سلام بر حماس و جهاد و همه‌ی گروههای جهادی و سیاسی فلسطین.سلام بر دانش آموختگان بصیر دانشگاه انقلاب اسلامی و فرزندان راستین حضرت روح الله ، سلام بر راست قامتان مکتب امام خامنه ای که درس ایستادگی و شجاعت را در کلاس درس شهید سلیمانی عزیز آموختند. خداوند عزیز و قدیر را برای نصرت و عزتی که به مجاهدان فلسطینی عطا کرد سپاس میگویم، و نزول سکینه و طمأنینه بر دلهای مجروح شهید دادگان، و رحمت و بشارت برای شهیدان، و شفای کامل برای آسیب‌دیدگان را از خداوند منان مسألت میکنم، و پیروزی بر رژیم جنایتکار صهیونیست را تبریک می گویم.

حماسه ۱۷ مهر در قالب طوفان الاقصی، ملت فلسطین را سرافراز کرد. دشمن وحشی و گرگ صفت به درستی تشخیص داد که در برابر قیام یکپارچه‌ی فلسطین ناتوان است. آزمون همکاری قدس و کرانه‌ی باختری با غزه و اراضی ۴۸ و اردوگاه‌ها، راهکار آینده‌ی فلسطینیها را نشان داد. در این روزها رژیم سفاک و شکست خورده اسرائیل جنایات بزرگی عمدتاً در غزه مرتکب شد و عملاً ثابت کرد که بر اثر ناتوانی در مقابله با عملیاتطوفانالأقصی، رفتارهایی آنچنان ننگین و دیوانه‌وار مرتکب میشود که افکار عمومیِ همه‌ی عالم را بر ضد خود برمی‌انگیزد و خود و دولتهای غربی پشتیبان خود بویژه آمریکای جنایتکار را از گذشته باز هم منفورتر میکند. ادامه‌ی جنایتها و درخواست آتش‌بس هر دو شکست او بود. او ناچار شد شکست را بپذیرد.

رژیم خبیث از این هم ضعیف‌تر خواهد شد. آمادگی جوانان فلسطینی، و قدرت‌نمایی مجموعه‌های ارزشمند جهادی، و اعداد قوّه به صورت مستمر، فلسطین را روزبروز قدرتمند‌تر و دشمن غاصب را روزبروز ناتوان‌تر و زبون‌تر خواهد کرد.

عملیات ترکیبی و غرور آفرین گروه‌های مبارز فلسطینی تحت عنوان «طوفان الاقصی» در مقابل جنگ شناختی استکبار جهانی و مواضع و استحکامات رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رساند. و به همگان نشان داد که نسل اول دانشگاه روح الله پس از ۲۰۰ سال عزت و اقتدار را به ایران اسلامی بازگرداند و در ۸ سال دفاع مقدس دشمن را در حسرت دست اندازی حتی به یکم وجب خاک این سرزمین گذاشت و نسل دوم فرزندان نهضت اسلامی در سایه رهبری داهیانه امام خامنه ای و آموزه های مکتب دفاعی شهید سلیمانی مرزهای جغرافیایی را درنوردید و در قالب دفاع از حرم آل الله و اینک طوفان الاقصی آهنگ محو رژیم صهیونیستی را کوک کرد تا مقدمات ظهور بقیه الله الاعظم را فراهم و پرچم عدل و داد را بر بلندای جهان بشریت به اهتزاز درآید.طوفان الاقصی همزمان با ولادت پیامبر اعظم ص عامل همبستگی و همدلی امت اسلامی و ذلت و تفرق جبهه استکبار و امپریالیسم گردید.

رزمندگان مقاومت فلسطینی در این عملیات غافلگیرانه که از هوا، دریا و زمین علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی تدارک دیده بودند، صحنه‌های درخشانی از مقاومت و ایستادگی یک ملت رنج دیده و تحت ستم را به منصه ظهور نشاندند.بدون تردید ملتی که پس از چند دهه ظلم و ستم تحمیلی، اکنون به پشتوانه نسل جوان با انگیزه و متکی بر اسلام و در سایه اعتماد به وعدهٔ الهی، به چنان قدرتی دست یافته است که تحلیلگران و استراتژیست های نظامی جهان را به حیرت واداشته است.

اگر روزی انتفاضه‌ی سنگ تنها ابزار دفاعی ملت بی دفاع فلسطین بود، امروز اما مبارزان فلسطینی به توانمندی و رشدی رسیده‌اند که قادرند در یک عملیات ترکیبی پیچیده، با شلیک هزاران راکت و موشک، ضربات سهمگینی به دشمن صهیونیستی وارد سازند و توان پدافندی و گنبد آهنین او را به تمسخر بگیرند.این جنگ افزارهای دفاعی آنگاه که با روحیه شهادت طلبی جوانان با انگیزه فلسطینی همراه می‌شود، چنان قدرتی تولید می‌کند که همچون سیلی بنیان کن، هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو می‌پاشد.ضمن تبریک این پیروزی غرور آفرین به مبارزان و مجاهدان فلسطینی، رجاء واثق دارم، دیر نخواهد بود روزی که جوانان فلسطین ، مسجد الاقصی را از اسارت دشمن صهیونیستی آزاد خواهند کرد.