استاندار خوزستان : خانه احزاب در اختیار همه گروه‌های سیاسی باشد

استاندار خوزستان با بیا اینکه باید هماهنگی بیشتری بین احزاب باشد گفت: خانه احزاب با وجود اختلاف نظر سیاسی باید در خدمت و اختیار همه احزاب قانونی باشد. قاسم سلیمانی دشتکی سه شنبه در نشست با جمعی از نمایندگان احزاب اصولگرای استان بیان کرد: همچنانکه من هم قطعا دیدگاه و سلیقه سیاسی خود را دارم […]

استاندار خوزستان با بیا اینکه باید هماهنگی بیشتری بین احزاب باشد گفت: خانه احزاب با وجود اختلاف نظر سیاسی باید در خدمت و اختیار همه احزاب قانونی باشد. قاسم سلیمانی دشتکی سه شنبه در نشست با جمعی از نمایندگان احزاب اصولگرای استان بیان کرد: همچنانکه من هم قطعا دیدگاه و سلیقه سیاسی خود را دارم اما به عنوان استاندار خوزستان مسئولیت دارم نگاهی فراگیر داشته باشم و در اجرای کارها نگاه سیاسی را کنار گذاشته و خدمتگزار همه مردم باشم.

وی گفت: هر چه مشارکت بیشتری در انتخابات داشته باشیم امنیت و عزت ما بیشتر می شود و جایگاه ما در سطح بین المللی مستحکم تر خواهد بود.سلیمانی تاکید کرد: باید تخصص و واقع گرایی را از سیاسی کاری جدا کنیم و مدیریت ما الهی و جهادی باشد. من نیز سعی کردم در انتصاباتی که داشتم به جوانان توجه بیشتری نمایم.