سلاحی که به دست ملت افتاد

سعید حمیدیان مقدم :شجاعت گرفتن اسلحه دشمن و استفاده از آن علیه او نهایت شحاعت است. فضای مجازی که ماشین جنگ روانی استکبار جهانی علیه ملت های آزاده است این روزها و پس شعر خوانی علیه ایران اسلامی به یک باره به تسخیر کاربران ایرانی درآمد و به طرف مهاجم نشانه رفت تا تمام موازین […]

سعید حمیدیان مقدم :شجاعت گرفتن اسلحه دشمن و استفاده از آن علیه او نهایت شحاعت است. فضای مجازی که ماشین جنگ روانی استکبار جهانی علیه ملت های آزاده است این روزها و پس شعر خوانی علیه ایران اسلامی به یک باره به تسخیر کاربران ایرانی درآمد و به طرف مهاجم نشانه رفت تا تمام موازین قدرت را بهم بریزد. پیام وزیر خارجه ترکیه در خصوص بی اطلاعی از حساسیت شعر خوانی رئیس جمهور آن کشور و اطمینان بخشی نسبت به روابط دوستانه نشان داد که ملت ایران اسلامی اسلحه را از دست دشمن گرفته و به سوی او نشانه رفته است.

پاسخ تند ملت به هر اقدامی علیه کشور در فضای مجازی موجب آرامش خاطر داخلی و رعب دشمنان گردید. فضای مجازی باید برای نقد و انتقاد سازنده داخلی استفاده شود اما در برابر هجمه های فرهنگی و جنگ روانی میدان نبردی است که حضور بسیجیان مخلص و سرداران بزرگ در جبهه های نظامی برای دفاع مقدس از عقیده ملت و استقلال و تمامیت ارضی کشور را تداعی می کند. این میدان هم مانند جبهه نیاز به حضور ارتش بیست میلیونی بسیجیان که تمامی فرزندان ایران اسلامی هستند دارد تا هر تهاجم رسانه ای و جنگ روانی علیه کشور را دفع کند. عیار پاسخ به شعر خوانی در فضای مجازی آن قدر سنگین بود که موجب شد به سرعت شبهه پیش آمده با پیام ترکیه مرتفع گردد. حالا این آمادگی باید برای پاسخگویی به فتنه انگیزی و بلوا سازی دشمنان صهیونیستی حفظ شود.