تکذیب خبر استعفا در حزب کارگزاران خوزستان

در پی انتشار خبری مبنی بر استعفای دسته جمعی در شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی استان خوزستان ، روابط عمومی این حزب با ارسال متنی این خبر را تکذیب کرد . متن تکذیبیه حزب کارگزاران خوزستان به شرح زیر است : مدیرمحترم پایگاه خبری “عصرما” بادرود و احترام. پیرو درج خبر آن پایگاه خبری مبنی […]

در پی انتشار خبری مبنی بر استعفای دسته جمعی در شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی استان خوزستان ، روابط عمومی این حزب با ارسال متنی این خبر را تکذیب کرد . متن تکذیبیه حزب کارگزاران خوزستان به شرح زیر است :

مدیرمحترم پایگاه خبری “عصرما”

بادرود و احترام. پیرو درج خبر آن پایگاه خبری مبنی براستعفای جمعی در حزب کارگزاران سازندگی خوزستان ، توضیح زیر جهت روشن شدن اصل خبر و درج در آن پایگاه خبری ارائه می شود:

۱- براساس آیین نامه داخلی حزب کارگزاران سازندگی ایران ، هرسال دوره عضویت نیمی از اعضای شورای استان پایان یافته و باید در کنگره استانی نامزد شده تا مجدد انتخاب شوند و برهمین اساس کنگره سوم حزب در خوزستان برگزار گردید و همه افرادی که عضو شورای استانی بوده و خود را نامزد کرده بودند ، واجد آرای لازم شده شده و انتخاب گردیدند و افرادی که انتخاب نشدند اساسا خود نامزد نشده بودند.

۲- به غیر از جناب آقای جمشید کمایی که دوهفته قبل از برگزاریِ کنگره، به دلایل غیر مرتبط با کنگره و درپیامکی به برخی دوستان در خواست کناره گیری کردند تا کنون هیچ استعفایی به دفتر کنگره واصل نشده است و موضوع کاملا کذب می باشد .

۳.ذکر موضوعات کاملا بی ارتباط به تحزب و کنگره استانی نشان از نیت و سوگیری خاصی است که این حزب آن را به دور از اخلاق حرفه ای و فاقد شان پاسخگویی می داند.

باسپاس

روابط عمومی شورای استانی حزب کارگزاران سازندگی خوزستان.