ستاد فرهنگیان دکتر حسن روحانی در خوزستان گم شده است

اعضای این ستاد گم شده اند و من وقتی به اداره کل و ادارات نواحی مراجعه می کنم آن ها را نمی بینم ، پیدا نمی کنم . ستاد فرهنگیان دکتر روحانی در خوزستان پس از ستاد سلامت قوی ترین و عملیاتی ترین ستاد دکتر روحانی در خوزستان بوده است . اینک آن ها کجا […]

اعضای این ستاد گم شده اند و من وقتی به اداره کل و ادارات نواحی مراجعه می کنم آن ها را نمی بینم ، پیدا نمی کنم . ستاد فرهنگیان دکتر روحانی در خوزستان پس از ستاد سلامت قوی ترین و عملیاتی ترین ستاد دکتر روحانی در خوزستان بوده است . اینک آن ها کجا رفته اند ؟ لطفا آن ها را برایم پیدا کنید ، دلم برای آن ها گرفته است ، دلتنگ آن ها شده ام . نکند در بحث شایسته سالاری آن ها رفوزه شده اند ؟ اما نه ، آنان افرادی تحصیل کرده و قوی و دارای رزومه های خوبی بوده اند . پس آن همه چهره های وفادار و همسو با روحانی و دولت کجا رفته اند .

در انتخابات سال ۹۲ تلاش کردیم که فقط یک جایی برای سخنرانی دکتر روحانی پیدا کنیم اما جا نمی دادند از مسجد ارشاد اهواز تا دانشگاه علوم پزشکی و شهید چمران و آموزش و پرورش و سینماها …جادری و عماد و تعدادی دیگر خدمت آیت ا… جزایری رسیدیم و گله کردیم که برای سخنرانی آقای روحانی که نماینده ی حضرت آقا در شورای عالی امنیت ملی هست ، مکان برای سخنرانی نمی دهند و ما برای امروز مکان می خواهیم . آیت ا… جزایری به آقای فلاحی مدیر کل آموزش و پرورش زنگ زدند و آمرانه فرمود برای سخنرانی تبلیغاتی آقای روحانی جا بدهند . یعنی ما و ستاد فرهنگیان در چنین شرایطی در سال ۹۲ در کنار روحانی بودیم . دستمان به عبا و عمامه ی روحانی بود که لباس شخصی ها به او حمله نکنند .

برای ورود و خروج های روحانی از فرودگاه تا گلزار شهدا و تا باغ معین و بیت آیت ا… جزایری و سالن فردوسی و سوار و پیاده شدن ایشان به اتوبوس زنجیره ی انسانی تشکیل دادیم تا مبادا به یک معمم و روحانی و کاندید ریاست جمهوری بی احترامی کنند . کت و شلواری های پشت میز نشین فعلی کجا بودند ؟ در کدام ستاد بودند ؟ آن همه چهره ی دلسوز و فعال فرهنگی که با روحانی همسو بودند چه شده اند ؟ در خوزستان چه می کنند ؟ کت و شلواری ها ی امروز در اداره کل آموزش و پرورش و نواحی کجا بودند ؟ فرهنگیانی که برای تغییر شرایط موجود در کنار روحانی بودند باید الان باشند و جوابگوی مشکلات مردم باشند ، در کنار مردم باشند . چه شده است که فلان نماینده ای که نه همسو با روحانی هست و نه به روحانی راءی داده الان مدعی سهم خواهی هست ؟ آقای نماینده چه می داند که ما برای تغییر شرایط موجود چه کشیدیم ؟ الان ما کجای تشکیلات روحانی هستیم تا جوابگوی مردم باشیم ، اعضای ستاد فرهنگیان روحانی در خوزستان کجا هستند ؟

در قبال توقعات مردم چه می توانند بکنند ؟ چه اختیاراتی دارند؟ چه نقشی دارند ؟ چه جایگاهی دارند ؟ آقایانی که امروز کت وشلوار می پوشند و در جلسات و همایش ها و کنفرانس ها در اداره کل و نواحی بر مبل ها لم می دهند سال ۹۲ کجا بودند ؟ چه کسی از اعضای ستادهای روحانی آن ها را می شناسد ؟ اداره کل آموزش و پرورش استان باید با دولت همسو باشد ، خوب یا بد باید همسو باشد . احمدی نژاد و وزرای احمدی نژاد و مدیران کل احمدی نژاد کاری کردند که بیش از ۹۸ درصد از فعالان ستادی احمدی نژاد وارد پست های اجرایی شدند ؛ اما چطور شده است که در بین فعالان ستادی و وفاداران روحانی تنها دو درصد در مناصب اجرایی قرار گرفته اند . من کاری ندارم که دیگران درباره ام چه فکری می کنند ؛ اما به عنوان یک شهروند که در ستادهای روحانی زحمت کشیدم ، بی مهری دیدم ، اهانت شنیدم ، کتک خوردم ، تهدید شدم الان مدعی ام که اداره کل آموزش و پرورش استان و نواحی و شهرستان ها باید همسوی دولت تدبیر و امید شوند ؛ باید دولت را قبول داشته باشند ، به آن وفادار باشند . من غصه می خورم که همسو نیست ، غصه می خورم که فعالان ستادهای روحانی گم شده اند ، ناپیدا هستند .

من نتیجه ی اهانت های ناروا را می خواهم ببینم . سال۹۲ وقتی سخنرانی دکتر روحانی در سالن فردوسی در خیابان پودات اهواز تمام شد و او را در بدترین شرایط سوار اتوبوس کردیم ، فشار لباس شخصی ها به اندازه ای بود که مهندس نعمت زاده موفق به سوار شدن نشد . من دست او را گرفته بودم و از ایشان خواستم بدود . روی راه بند قطار پیچ استادیوم درب یک پیکان رنگ و رو رفته را باز کردم و او را به داخل ماشین هل دادم و فریاد زدم برو فرودگاه . لباس شخصی ها آن قدر کتکم زدند که تا ساعت دو بامداد آدرس منزلم را به یاد نمی آوردم . من نتیجه ی آن کتک ها را می خواهم ببینم . پس دارم غصه می خورم که الان جدول دارم که بیش از پنجاه و هشت درصد پست های اجرایی در اختیار وفاداران روحانی نیست . دارم به زبان عشایری می گویم ، خودمانی می گویم که گم شده ام ، نمی دانم کجا هستم ؟ فکر کنم بقیه هم گم شده اند چون آن ها را نمی بینم . ما همه گم شده ایم .

سلطانعلی بهمنی

پنجم مهرماه ۹۸