باهنر:باید گفت مردم دقیقا روحانی را درست انتخاب کردند و آقای روحانی یک اعتدال‌گرا بود

محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: مذاکرات هسته‌ای یک جنگ جدی تمام‌عیار است و نباید تردیدی در این مورد به خود راه داد.به گزارش خبرنگار سیاسی ، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری عصر دبیروز در نشست ꞌجریان اصولگرایی برای امروز و آینده سیاسی کشورꞌ در دفتر حزب مؤتلفه […]

محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: مذاکرات هسته‌ای یک جنگ جدی تمام‌عیار است و نباید تردیدی در این مورد به خود راه داد.به گزارش خبرنگار سیاسی ، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری عصر دبیروز در نشست ꞌجریان اصولگرایی برای امروز و آینده سیاسی کشورꞌ در دفتر حزب مؤتلفه شیراز افزود:

-جبهه پیروان خط امام و رهبری تا به حال عملا یک نوع ائتلاف انتخاباتی بوده است.یکی از فرضیات ما در آینده جبهه پیروان خط امام و رهبری، ایجاد حزب فراگیر و جامع و ادغام تشکل‌ها در یک حزب تمام‌عیار است که امروز مصلحت نیست، تشکیل چنین حزبی نیروی انسانی تمام‌قد و کامل و امکانات مالی خوبی می‌خواهد و اینها لازمه راه‌افتادن کار حزبی است.

-دلایل زیادی گفته می‌شود که روحانی در دولت یازدهم رئیس‌جمهور شد، اگر قرار بود افکار عمومی یک تفکر اعتدالی را انتخاب کند باید گفت که مردم دقیقا درست انتخاب کردند و آقای روحانی یک اعتدال‌گرا بود که در جناح‌ها خود را محدود نمی‌کرد.روحانی در بدو ورود با چند مسئله از جمله سیاست خارجی، موضوع هسته‌ای و شاخص‌هایی مانند سطح عمومی، نرخ بیکاری، تورم و توسعه نیروی انسانی روبه‌رو بود.

-اولین مطالبه هر ملت و حکومتی، امنیت شهروندان است.در حال حاضر دو تفکر افراط و تفریطی در مذاکرات هسته‌ای ایجاد شده است، بازی برد- برد در این مذاکرات طبق نظر رهبری مطرح شده است، اما باید مواظب باشیم که در این مورد اشتباهی صورت نگیرد.

-در مسائل داخلی نیز منهای تحریم‌ها مدعی هستیم که می‌شود بیش از ۶۰ درصد مشکلات اقتصادی داخلی را حل کرد؛ امید است که تورم کلی را تا پایان سال به حدود ۳۰ درصد برسانیم.باید به سمت هدفمندی یارانه‌ها برویم. این معادله در حال‌حاضر ماهی ۷۰۰ میلیارد کسری بودجه دارد که باید نظر اساسی در آن به وجود آید.آرزوی جدی ما، موفقیت دولت است.

-نیروهای دست اولی که روحانی انتخاب‌کرده، اصلاح‌طلب هستند اما تندرو نیستند.دولت روحانی در بخش اقتصادی سرتیپ دارد اما سرلشکر ندارد و این چالش است