محسن هاشمی: امروز بیشتر از همیشه به روش و شیوه امام(ره)و یارانش نیاز داریم

رئیس شورای شهر تهران گفت: آنچه امروز برای جامعه مهم است سیره و اخلاق حکومتی امام(ره) و یارانش هست که در سخت ترین شرایط کشور را اداره کردند و امروز بیش از هر زمان دیگری به روش و شیوه این عزیزان نیاز داریم. محسن هاشمی شامگاه پنجشنبه در آیین نخستین سالگرد افتتاح خانه موزه آیت […]

رئیس شورای شهر تهران گفت: آنچه امروز برای جامعه مهم است سیره و اخلاق حکومتی امام(ره) و یارانش هست که در سخت ترین شرایط کشور را اداره کردند و امروز بیش از هر زمان دیگری به روش و شیوه این عزیزان نیاز داریم. محسن هاشمی شامگاه پنجشنبه در آیین نخستین سالگرد افتتاح خانه موزه آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران گفت: آنچه برای جامعه مهم است سیره و اخلاق حکومتی امام (ره) و یارانش است که در سخت ترین شرایط در سال ۶۰ کشور را اداره کردند.

وی با پاسداشت یاد مرحوم هاشمی رفسنجانی، تاکید کرد: وی امروز از هرزمان بیشتر به روش و شیوه این عزیزان برای اداره کشور نیاز داریم. ویژگی مشترک همه این بزرگواران تحمل تخریب هایی است که نسبت به آنها می شد.فرزند مرحوم هاشمی رفسنجانی خاطرنشان کرد: اگر یادتان باشد شهید بهشتی از همان ابتدای انقلاب مورد هجوم جریان انحرافی قرار داشت و یا شهید مطهری مورد هجوم گروه فرقان قرار گرفت و شهید رجایی در دوران وزارت هم مورد هجوم و تخریب های رئیس جمهوری وقت (ابوالحسن بنی صدر) و همچنین شهید باهنر و همه این بزرگواران توانستند خودشان را فدای انقلاب کنند و تخریب ها را به جان و دل برای انقلاب پذیرفتند.

در آیین نخستین سالگرد افتتاح خانه موزه آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی با حضور خانواده شهدای هفتم تیرماه و هشتم تیرماه سال ۱۳۶۰ و جمعی از شخصیت های سیاسی چون سید محمد موسوی بجنوردی، سید حسن خمینی،سید علیرضا بهشتی،مرتضی الویری، مجید انصاری، محمد رضا باهنر، علی مطهری، علی اکبر صالحی ، ابراهیم امینی، حسن روشن روز پنجشنبه در حسینیه جماران برگزار شد.
ادامه دارد