پیام مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

پیام مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار. مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و مطبوعات تبریک گفت. در این پیام آمده است: *جان نباشد جز خبر در آزمون    هر که را افزون خبر جانش فزون* ١٧ […]

پیام مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار. مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و مطبوعات تبریک گفت. در این پیام آمده است:

*جان نباشد جز خبر در آزمون    هر که را افزون خبر جانش فزون*

١٧ مرداد ماه روز تکریم اسوه ای است که با مسئولیت پذیری ، امانت داری و شجاعت در عرصه خبر ماندگار شد. شهید محمود صارمی ، خبرنگار متعهدی است که روز خبرنگار با خون پاکش در تقویم ایران اسلامی نگاشته شده است و همه ساله فعالان رسانه ای در روزی که به نام آنهاست ، این سرمشق شایسته را گرامی می دارند.خبرنگاران چشم بیدار و زبان گویای جامعه هستند و مسئولین با همراهی فعالان این حوزه راحت تر می توانند بر حل مشکلات و چالش هایی که کشور و استان را درگیر ساخته ، فائق آیند. به خصوص این روزها که مصائبی چون بحران خشکسالی و کم آبی گلوی این استان پهناور را سخت می فشارد و کشاورزی و صنعت را تحت تاثیر قرار داده است.

اینجانب وظیفه خود می دانم از تمامی فعالان حوزه خبر و رسانه در استان خوزستان که در این شرایط دشوار با انعکاس اخبار مربوط به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و حضور در مزارع بی جان نیشکر، فریاد خاموش این گیاه بی رمق از بحران آب را به گوش مسئولین و افکار عمومی می رسانند ، تشکر کنم و ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید راه حق گویی، محمود صارمی، روز خبرنگار را به همه صاحبان اندیشه و قلم در استان خوزستان تبریک عرض می نمایم.

محمود شمیلی
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی