خشکه کاری برنج در ملاثانی جواب داد!

در غروب آخرین روز ماه مبارک رمضان یک روز قبل از عید فطر از مزارع خشکه کاری برنج حاج عیسی سعیدی و حاج جلیل دخیل بازدید کردیم و یادداشتی با عنوان “خشکه کاری” نوشتم. این یادداشت با واکنش های متفاوتی مواجه شد. برخی تعجب کرده بودند، برخی این قلم را نصیحت کردند در مواردی که […]

در غروب آخرین روز ماه مبارک رمضان یک روز قبل از عید فطر از مزارع خشکه کاری برنج حاج عیسی سعیدی و حاج جلیل دخیل بازدید کردیم و یادداشتی با عنوان “خشکه کاری” نوشتم. این یادداشت با واکنش های متفاوتی مواجه شد. برخی تعجب کرده بودند، برخی این قلم را نصیحت کردند در مواردی که دخلی به جامعه شناسی ندارد از جمله خشکه کاری برنج ورود نکند. برخی خواستار شماره تلفن کشاورزان شدند تا از آنها الگو بگیرند و…امروز در صبحگاهان عید قربان تصویرهایی از همان مزرعه ها که قبلا در همین کانال عکس هایش را منتشر کرده بودم به اشتراک می گذارم.

شایسته است تبریک صمیمانه ی خود را در این پگاه عید سعید قربان به حاج عیسی سعیدی و حاج جلیل دخیل دو تن از کشاورزان خلاق، امیدوار، کوشا و در عین حال رنجیده دل از سیاست های متناقض مسئولان؛ برای تمامی موفقیت های خود در خشکه کاری برنج و دیگر ابتکارها در عرصه ی کشاورزی و دامپروری تبریک و تهنیت عرض کنم و اظهار امیدواری نمایم که این روش کاشت مورد توجه و استقبال سایر کشاورزان منطقه و استان عزیزمان قرار بگیرد تا انشالله شاهد صرفه جویی در منابع آب و سایر هزینه ها که در دو یادداشت پیشین بطور مفصل به آنها پرداختم. شویم.خدایا به همه ی کشاورزان خصوصا این دو کشاورز عزیز خیر و برکت عنایت بفرما.

لفته منصوری