پیام مهندس جواد الباجی به مناسبت آغاز سال نو و بهار 95

همزمان با اغاز سال سال نو مهندس جواد کاظم نسب (الباجی) عضو ائتلاف امید و کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهواز، باوی،حمیدیه و کارون پیام تبریکی را منتشر کرد که متن آن بدین شرح است. از بهار، درس “تحول و نو”شدن می‏اموزیم بسم الله الرحمن الرحیم اِذَا […]

همزمان با اغاز سال سال نو مهندس جواد کاظم نسب (الباجی) عضو ائتلاف امید و کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهواز، باوی،حمیدیه و کارون پیام تبریکی را منتشر کرد که متن آن بدین شرح است.

999

از بهار، درس “تحول و نو”شدن می‏اموزیم

بسم الله الرحمن الرحیم

اِذَا رَأَیتُمُ الرَّبِیع فَاکثرُوا ذِکر النُّشُور. هرگاه بهار را دیداید بسیار از قیامت یاد کنید. حضرت محمد(ص)

سال 94 با تمام فراز و نشیب ها و تلخی وشیرینی ها گذشت و امروز شاهد آغاز سالی نو از پنجره پرطراوت فصل بهار هستیم، فصلی که از آن، درس “تحول و نو”شدن می‏اموزیم. سال 95 ،سالی که توسط مقام معظم رهبری بنام سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل نامگذاری شده است را به محضر ملت شریف ایران، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، خانواده معظم و معززشهداء،ایثارگران و تمامی اهالی خوزستان قهرمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امید است سالی سرشار از موفقیت، سلامتی و پیروزی پیش رو داشته باشید. ان شاءالله در سال “95” که نوید دهنده “امید و تغییر” است، حماسه نیمه تمام انتخابات 7 اسفند ماه سال 94 را با همت و تلاش همدیگر به سرانجام برسانیم و در راستای ادای “دینی” دیگر به دیار کارون و کرخه، زهره و جراجی،اروند وشاوور که به فرموده امام خمینی(ره)دینشان را به اسلام ادا کرده اند،ادا نماییم و قدم های ماندگاری برای توسعه استان عزیزمان خوزستان در تمام زمینه ها برای نسل فعلی و آینده به یادگار بگذاریم.

جواد کاظم نسب الباجی