دکتر ساری در جمع معلمان اهواز : مردم در این انتخابات به اندیشه و برنامه رای دادند / سوء مدیریت تبعیض را مضاعف می کند

دکتر علی ساری در نشست با فرهنگیان و معلمان اهواز با تاکید بر حفظ انسجام در لیست امید اهواز گفت: رأی ما در دور اول انتخابات رأي به شخص نبود بلکه مردم به برنامه ، طرز فکر و منش رأي دادند.رأي به نوع تفکری دادند که ضمن حفظ اصول بر اشتباهات اصرار نمی ورزند. وی […]

دکتر علی ساری در نشست با فرهنگیان و معلمان اهواز با تاکید بر حفظ انسجام در لیست امید اهواز گفت: رأی ما در دور اول انتخابات رأي به شخص نبود بلکه مردم به برنامه ، طرز فکر و منش رأي دادند.رأي به نوع تفکری دادند که ضمن حفظ اصول بر اشتباهات اصرار نمی ورزند. وی افزود:شورای اصلاح طلبان استان در انتخاب و تشکیل لیست هیچ استفاده شخصی نداشتند بلکه همه تاکید داشتند که ما را در برابر مردم رو سفید کنید.

0

کاندیدای ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان در اهواز با اشاره به لزوم برطرف کردن مشکلات اقتصادی جهت بهبود معیشت مردم عنوان کرد:از نزدیک با فقر آشنا هستم و با این امر زندگی کردم.هیچ وقت فراموش نخواهم کرد که در سال سوم راهنمایی پولی برای خرید کتاب های درسی نداشتم.این سختی ها در خاطر من خواهد ماند تا برای برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم تلاش کنم. دکتر ساری گفت:ما وکیل دولت نخواهیم بود بلکه وکیل ملت هستیم،اما دولت تدبیر و امید نشان داد برای رفع محرومیت ها و تنش زدایی در عرصه بین المللی تلاش کرده است و سعی کرده دغدغه معیشت مردم را داشته باشد به همین دلیل همگام با دولت هستیم. نامزد اصلاح طلبان اهواز ادامه داد:اما اگر دولت از این مسیر خود عدول کند به آن اعلام خواهیم کرد که نمایندگان ملت هستیم.

ساری با اشاره به لزوم توجه جدی به مناطق حاشیه و محروم گفت:اگر مشاهده کنیم در منطقه ای از مناطق حاشیه جوانانی در برابرفقر و محرومیت گردهم آمدند به آن ها نگوییم که تفکرات قومی و رادیکالی دارند. وی در خصوص مطالبات معلمان تصریح کرد:به دغدغه معلمان نزدیک هستم و آن را احساس می کنم.زمانی که فیش حقوقی همسرم که معلم است را مشاهده می کنم و آن را با شرایط معیشتی مقایسه می کنم مطالبات فرهنگیان بیشتر برایم قابل درک می شود. وی ادامه داد:زمانی که فرهنگیان در برابر مجلس تجمع کردند برخی از نمایندگان حتی حاضر نشدند با این معلمان دیدار کنند و در مقابل برخی تلاش کردند از تجمعات فرهنگیان و مطالبات به حق آن ها،استفاده ابزاری و جناحی کنند.

این استاد دانشگاه عنوان کرد:در هیچ شرایطی از حمایت معلمان کوتاهی نخواهیم کرد، تقویت سندیکاها یکی از مورادی است که می تواند مطالبه معلمان را مورد حمایت قرار دهد.اگر مشکلات معلم حل نشود نباید انتظار حل دیگر مشکلات مدرسه و جامعه باشیم.تحت هر شرایطی از معلمان دفاع می کنیم. ساری با اشاره به لزوم رفع تبعیض در خوزستان گفت:زمانی که آمارها را بررسی می کنیم متوجه می شویم که تبعیض در استان ملی و محلی است.در برخی موارد سوء مدیریت تبعیض و مشکلات را مضاعف می کند.باید نقاط ضعف در مدیریت ها اصلاح شود و بر تصمیمات غلط پافشاری نشود.

همچنین در این نشست آقای افتخار از فرهنگیان و مدیر دبیرستان سابق نمونه دولتی دکتر حسابی و سرپرست فعلی روزنامه جمهوری اسلامی در خوزستان گفت:حمایت از لیست یک حرکت جمعی را نشان می دهد که قطعا موفقیت را به دنبال خواهد داشت. وی با اشاره به تحصیل دکتر علی ساری در دبیرستان دکتر حسابی افزود:دکتر ساری در شرایط سخت و طاقت فرسا مناطق جنگ زده و بدون دبیر خصوصی و یا هرگونه امکانات در آزمون نمونه دولتی پذیرفته شد. وی ادامه داد:علاوه موفقیت علمی،دکتر ساری از شایستگی های هنری بسیاری برخوردار بود،خط زیبا، نقاشی ها و آثار هنری او جوایز مختلفی کسب کرده و از او هنرمندی جوان ساخته بود. افتخار خاطر نشان کرد:مهم تر از همه اخلاق و ادب دکتر ساری بود که در همان سنین اول جوانی این امید را در ما به وجود آورده بود که ایشان از آینده سازان کشور خواهد شد. گفتنی است این نشست به همت معلمان و فرهنگیان اهواز برگزار شد.

00 1 2 4