حمزه حسینی : بزرگترین منکر در جامعه بیکاری جوانان است

سه شنبه شب در محل باغ معین اهواز مراسم افتتاحیه ائتلافی تحت عنوان مجمع خدمتگزاران ولایی با رویکرد خدمت با ترکیب سید شکر خدا موسوی، سید احمد موسوی و سید شبیب جویجری بر پا شد تا در آخرین فرصت های تبلیغ بتوانند از این از ائتلاف بهره کافی را ببرند. خوزستان غلامرضا بساک یکی از […]

سه شنبه شب در محل باغ معین اهواز مراسم افتتاحیه ائتلافی تحت عنوان مجمع خدمتگزاران ولایی با رویکرد خدمت با ترکیب سید شکر خدا موسوی، سید احمد موسوی و سید شبیب جویجری بر پا شد تا در آخرین فرصت های تبلیغ بتوانند از این از ائتلاف بهره کافی را ببرند. خوزستان غلامرضا بساک یکی از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر اهواز که سابقه ریاست بر اداره امور اداری و منابع انسانی راه اهن جنوب را در رزومه کاری خود دارد با حمایت هم صنفی های خود پا به عرصه انتخابات نهاده و با شعار صداقت سعی در جذب آرا مردمی دارد.

28424_761

وی که بر وظیفه قانون گذاری و نظارت بر اجرای قوانین از سوی نمایندگان مجلس تاکید دارد معتقد است مشکلات استان خوزستان تنها با وحدت 18 نماینده استان میسر می گردد. این آزاده سرافراز که با جناح بندی مخالف است می گوید هر کس بتواند گره کوری از مشکلات مردم این شهر بگشاید باید به او دست مریضاد گفت. خانم دکتر آزاده کردزنگنه ;دکترای مدیریت آموزشی ومدرس دانشگاههای :شهیدچمران.پیام نور .آزاد.سما وعلمی کاربردی ِاهواز و نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز هدف از حضور خود در صحنه انتخابات را ضرورت خدمت و ایجاد تغییرات مثبت در راستای رفاه مردم عنوان کرد و افزود: هر جامعه ای که خواستار تغییر هستند باید تغییر را از خود آغاز کنند. به ویژه جامعه زنان باید باور کنند که می توانند سرنوشت خود را رقم بزنند.

سید حمزه حسینی شهپری، کارشناس ارشدحقوق جزا وجرم شناسی، دانشجوی دکترای حقوق فوق لیسانس نظامی از دانشگاه امام حسین دیگر کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز اظهار داشت: بنده فرهنگی هستم و بهترین دوران خدمت خود را دورانی میدانم که در زمینه فرهنگ فعالیت داشته ام لذا نگاهی کلان به مقوله فرهنگ داشته و معتقدم پیشرفت جامعه مرهون پیشرفت فرهنگی است زیرا فرهنگ زیر ساخت اساسی و شناسنامه بشر می باشد.

وی با تاکید بر تولید فکر امنیت گفت: این مولفه امروزه با زندگی مردم گره خورده و در اقتصاد نیز نقش به سزایی دارد بسیاری از سرمایه گذاران صبح کاری خود را در جستجوی امن ترین نقطه برای سرمایه گذاری آغاز می کنند. حسینی با اشاره به لزوم و ضرورت توسعه زیر ساخت های اقتصاد و اشتغال در استان گفت: راهی به غیر از این وجود ندارد، زیرا مشکلات جوانان استان از این مسیر حل می شود و این میسر است زیرا توسعه این زیرساخت ها نیازمند منابع مالی است و خوزستان نیز یکی از بهره مند ترین استان ها به لحاظ منابع مالی است. وی بزرگترین منکر در جامعه را بیکاری دانست و با اشاره به پتانسیل های عظیم استان افزود: این امر برنامه ریزی دقیقی را می طلبد که متاسفانه پای مدیران و برنامه ریزان ما علی رغم خدمات شایان نظام تا کنون در این خصوص در گل مانده است و پیشرفت قابل توجهی نداشته است. حسینی تصریح کرد : باید نگاههای ملی را به استان معطوف کنیم تا در کنار منابع خدادای با برنامه ریزی و توجه مرکز توسعه استان رقم بخورد.