خودپردازها و سرگردانی مردم در روزهای پایانی سال

انجام اموربانکی در روزهای پایانی سال، گذر از هفت ‌خان رستم است ؛ این روزها از جلوی هر بانکی که می‌گذریم، با صف‌ های طویل مقابل دستگاه‌ های خود پرداز، ازدحام مردم در شعب و کارمندان خسته و کم حوصله ‌ای مواجه می‌شویم که سخت در تلاشند تا جوابگوی تعداد بالای مراجعان باشند. افزایش حجم […]

انجام اموربانکی در روزهای پایانی سال، گذر از هفت ‌خان رستم است ؛ این روزها از جلوی هر بانکی که می‌گذریم، با صف‌ های طویل مقابل دستگاه‌ های خود پرداز، ازدحام مردم در شعب و کارمندان خسته و کم حوصله ‌ای مواجه می‌شویم که سخت در تلاشند تا جوابگوی تعداد بالای مراجعان باشند. افزایش حجم تراکنش ‌های بانکی در روزهای پایانی سال، امکان بروز خطا در انتقال وجوه را دوچندان می ‌کند؛ آن هم خطاهایی که تاوانش را مردم می‌پردازند.

78113_238

با توجه به مشکلات موجود برای مراجعه کنندگان به خود پردازها و نبود اسکناس و همچنین جوابی که برخی شعب به مشتریان می دهند و عنوان می کنند نقدیندگی موجود نیست به نوعی مردم را در روزهای پایانی سال دچار سر درگمی کرده است طبق آخرین نشستی که در بانک مرکزی برگزار شد عنوان گردید که برای تامین نقدیندگی هیچ گونه مشکلی در پایان سال وجود نخواهد داشت و بانک ‌ها با مشکلی مواجه نمی ‌شوند اما با این وجود می ‌بینیم که در آخرین روز کاری مردم با مشکلاتی مواجه شده و بانک ‌ها تنها به این پاسخ که نقدیندگی نداریم اکتفا می ‌کنند.همچنین این اتفاقات در حالی امسال هم روی داده که قبلا بانک مرکزی به‌جدیت اعلام کرده بود مانع از بروز هرگونه اشکالی در شبکه شتاب و خدمات‌دهی بانک ‌ها خواهد شد.

67461_289 78112_994 78113_238 78115_535 78116_356 78117_883 78119_698 78120_773 78123_138