پروژه آبرسانی به روستای ام البنین(س) کارون افتتاح شد

پروژه آبرسانی به روستای ام البنین(س) در شهرستان کارون افتتاح شد . در این آیین خنفری فرماندار کارون با بیان بخشی از اقدامات و دستاوردهای اجرایی در این منطقه بویژه در حوزه روستایی اظهار داشت :روستای ام البنین بعداز ۱۲ سال بدون شبکه بودن امروز با حضور نماینده محترم در مجلس مهندس کاظم نسب الباجی […]

پروژه آبرسانی به روستای ام البنین(س) در شهرستان کارون افتتاح شد . در این آیین خنفری فرماندار کارون با بیان بخشی از اقدامات و دستاوردهای اجرایی در این منطقه بویژه در حوزه روستایی اظهار داشت :روستای ام البنین بعداز ۱۲ سال بدون شبکه بودن امروز با حضور نماینده محترم در مجلس مهندس کاظم نسب الباجی و مسئولین استانی از نعمت آب شرب سالم بهره مند شد.

تا پایان امسال مشکل آب شرب همه ی روستاهای کارون حل وبه همت استاندار و نمایندگان محترم جشن جمع آوری شبکه های غیر مجاز و نابسامان را خواهیم داشت.شهرک نور هم که با پیگیری نمایندگان محترم و استاندار علی رغم آبدار شدن به علت عدم داشتن شبکه فاضلاب افتتاح نشده و با دستور دکتر شریعتی تا حل شدن مشکل فاضلاب به بهره برداری نحواهد رسید. در نهایت جادارد از پیگیرهای نمایندگان و وزیر محترم نیرو جهت مرتفع شدن مشکلات آب روستائی تقدیر وتشکر ویژه داشته باشم.
جزئیات پروژه به شرح زیر خواهند بود:
?شهرستان: کارون
بخش : مرکزی
تعداد:یک روستا
جمعیت خانوار:۱۰۰
تعداد خانوار بهره مند:۵۵۰ نفر
منبع تامین آب : خط انتقال آب حیات
طول خط انتقال :۲ کیلومتر
طول شبکه توزیع: ۱۵کیلومتر
نوع خط شبکه و انتقال : پلی اتیلن ۱۰ بار
میزان اعتبار پروژه : ۳ میلیارد ریال
محل تامین اعتبار: اعتبارات داخلی شرکت
میزان آب تولیدی در شبانه روز: ۴۸۰ متر مکعب