اعتراض ائمه جمعه خوزستان نسبت به آزمون استخدامی نفت

در گردهمایی ائمه جمعه خوزستان؛ آیت الله جزایری به معضل اشتغال اشاره کرد و با استناد به مصوبه استخدام بومی ها گفت: ما چگونه باید جوانان را قانع کنیم که عده ای دیگر از جاهایی دور به استان و حریم ما بیایند برای اشتغال و آنوقت جوانان ما بیکار باشند!؟ ? امام جمعه دزفول نیز […]

در گردهمایی ائمه جمعه خوزستان؛ آیت الله جزایری به معضل اشتغال اشاره کرد و با استناد به مصوبه استخدام بومی ها گفت: ما چگونه باید جوانان را قانع کنیم که عده ای دیگر از جاهایی دور به استان و حریم ما بیایند برای اشتغال و آنوقت جوانان ما بیکار باشند!؟

? امام جمعه دزفول نیز گفت: نسبت به جوانان اجحاف شده و با توجه ظرفیت های عظیم جوانان تحصیلکرده ما بیکارند.

? امام جمعه حویزه در ادامه مطرح کرد: ظاهرا به گونه ای برنامه ریزی می‌کنند که جوانان خوزستانی امکان اشتغال برایشان فراهم نشود و بیکار بمانند.

? امام جمعه امیدیه عنوان کرد: جوانان ما همواره نسبت به بیکاری و یا اختلاف طبقاتی شغلی معترضند که وظیفه ما است انتقال این موضوعات؛وی گفت جوانان توقع دارند و باید توجه شود‌

?ابراهیمی جمعه آبادان تاکید کرد: دانشجویان نفت نسبت به این آزمون معترضند، این استخدام جای آنکه فرصتی باشد برای خوزستان به تهدید تبدیل شده است.

?هاشمی امام جمعه حمیدیه نیز گفت: بیکاران استان خوزستان در هنگام جذب نیرو باید بکار گرفته شوند و این دغدغه به گوش سران نظام خواهد رسید.