دعوت گزینشی اداره کل فرهنگ و ارشاد خوزستان از خبرنگاران و رسانه ها!

در ادامه دعوت گزینشی خبرنگاران توسط نهادهای دولتی در نشست‌ها و مراسمات، در جدیدترین مورد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در دعوت از خبرنگاران و مدیران رسانه‌ها برای نشست «حسین انتظامی» معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خط قرمز روی برخی از رسانه‌ها از جمله روزنامه همشهری کشید. […]

در ادامه دعوت گزینشی خبرنگاران توسط نهادهای دولتی در نشست‌ها و مراسمات، در جدیدترین مورد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در دعوت از خبرنگاران و مدیران رسانه‌ها برای نشست «حسین انتظامی» معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خط قرمز روی برخی از رسانه‌ها از جمله روزنامه همشهری کشید.

انتظامی که در سفری یک روزه به اهواز آمده بود، عصر روز (۲۶ فروردین) با اعضای هیئت‌مدیره خانه مطبوعات خوزستان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نشستی برگزار کرده است. این عدم دعوت از رسانه‌ای همچون همشهری این شائبه را ایجاد می‌کند که دعوت‌ها به موضوعی سلیقه‌ای، با چارچوبی تنگ‌نظرانه و خط‌کشی غیرحرفه‌ای تبدیل‌شده است.روزنامه همشهری بنا به وظیفه حرفه‌ای و تعهد اجتماعی خود چند سالی است در طول هفته به سراغ انجمن‌های وابسته به ارشاد، هنرمندان و گروه‌های فرهنگی هنری رفته و مشکلات آنها را منعکس کرده و به تریبونی برای جامعه هنری تبدیل‌شده است. که عدم دعوت از این رسانه با توجه به این میزان اهتمام سؤال برانگیز است. البته روزنامه همشهری منتظر دعوت کسی نیست و رسالت خود را در برابر فرهنگ و هنر انجام می‌دهد.حالا این سؤال مطرح می‌شود که چرا روزنامه همشهری برای چندمین بار برای برنامه‌های ارشاد استان همچون نشست خبری‌های آقای مدیرکل، جایزه ادبی جنوب و… و برنامه‌های هماهنگ شده با خانه مطبوعات، دعوت نمی‌شود؟