خطیب جمعه اهواز : قوانین دست و پا گیر اداری فقط مختص خوزستان است

حجت الاسلام ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ۳۱ مردادماه روز جهانی مسجد عنوان کرد: این روز یادآور جنایت صهیونیست ها در به آتش کشیدن مسجد الاقصی است، رژیم اسرائیل رژیمی است که با ظلم و جنایت شکل گرفت و تاکنون نیز با آن استمرار […]

حجت الاسلام ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ۳۱ مردادماه روز جهانی مسجد عنوان کرد: این روز یادآور جنایت صهیونیست ها در به آتش کشیدن مسجد الاقصی است، رژیم اسرائیل رژیمی است که با ظلم و جنایت شکل گرفت و تاکنون نیز با آن استمرار پیدا کرد. وی در تشریح ضعف های استان در زمینه مساجد عنوان کرد: در استان خوزستان مساجد مناسب بین راهی و در ورودی شهرهای استان وجود دارند، لذا اداره راه و شهرسازی و مسئولان میراث فرهنگی باید در این زمینه همت کنند.

IMG11404573

امام جمعه موقت اهواز افزود: متاسفانه مناطق مسکونی در شهرها ایجاد می شوند اما فضای احداث مساجد در آن منطقه دیده نمی شود.حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده افزود: به همت حوزه علمیه و نماینده ولی فقیه در استان، هیچ مسجدی در اهواز بدون امام جماعت وجود ندارد و این جای شکر دارد. خطیب نماز جمعه اهواز در ادامه با اشاره به روز صنایع دفاعی عنوان کرد: سطح صنایع دفاعی جمهوری اسلامی در مقایسه با قبل از انقلاب زمین تا آسمان تفاوت دارد و همچنین بنیه دفاعی ما مانند بنیه اعتقادی ماست. وی در ادامه با اشاره به روز پزشک عنوان کرد: قبل از انقلاب در استان خوزستان یک متخصص مغز و اعصاب وجود نداشت اما امروزه در تمامی رشته ها، متخصصین وجود دارند. امام جمعه موفت اهواز با اشاره به طرح تحول سلامت عنوان کرد: نیاز است تا مردم در قالب طرح خیرین سلامت، به ساخت بیمارستان و درمانگاه کمک کنند.

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت های بالای روستاهای استان، تصریح کرد: آنچه که ما در استان از آن رنج می بریم، قوانین دست و پا گیر اداری است که فقط مختص خوزستان است و استاندار باید در این زمینه اقدام نماید. خطیب نماز جمعه اهواز در ادامه با اشاره به شکست های تروریست ها در منطقه، خطاب به رسانه ها گفت: در این اوضاع قلمی به کار گرفته نشود که به تضعیف مقاومت در منطقه منتهی شود. وی با اشاره به حضور هواپیماهای روسیه در ایران عنوان کرد: ایران به هیچ کشوری پایگاه نطامی نداده است، بلکه فضایی برای شکست سریعتر تروریست ها در اختیار روسیه قرار داده است. امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: برخی از گروه های تروریستی نام خود را تغییر داده اند اما آیا با تغییر نام، ماهیت آنها عوض شده است؟ حسن زاده در ادامه با بیان اینکه منافقین تروریست آزادانه در آمریکا فعالیت می کنند، گفت: متاسفانه اخیراً بعضی از صداها از کسانی که امام خمینی (ره) آنها را ساده لوح خوانده بود، به کمک آنها آمده است.