الباجی : چرا در گزارش سازمان محیط زیست یادی از آلودگی ناشی از صنایع نیشکر نمی شود؟

نماینده اهواز گفت: تمام آلایندگی های خوزستان از سوی مسئولان حفاظت محیط زیست استان ذکر می شود ولی از آلودگی ناشی از صنایع نیشکر یادی نمی شود! جواد کاظم نسب الباجی در نشست مشترک رییس سازمان محیط زیست با نمایندگان و مدیران استان خوزستان اظهار کرد: بسیار جای سوال است که از سوی مسئولان حفاظت […]

نماینده اهواز گفت: تمام آلایندگی های خوزستان از سوی مسئولان حفاظت محیط زیست استان ذکر می شود ولی از آلودگی ناشی از صنایع نیشکر یادی نمی شود! جواد کاظم نسب الباجی در نشست مشترک رییس سازمان محیط زیست با نمایندگان و مدیران استان خوزستان اظهار کرد: بسیار جای سوال است که از سوی مسئولان حفاظت محیط زیست استان تمام آلایندگی های استان ذکر شود ولی از آلودگی ناشی از صنایع نیشکر یادی نمی شود!

5

وی افزود: ‌همچنین با وجود این که اعتبار لازم جهت تکمیل تصفیه خانه شرق اهواز از وزارت نیرو اختصاص داده شده است ولی تاکنون اقدامی از سوی سازمان آب و برق خوزستان در خصوص جذب این اعتبارات و راه اندازی این تصفیه خانه انجام نشده است و این جای سوال دارد. نماینده اهواز با انتقاد از آسیب‌های ناشی از صنایع نفت به محیط زیست خوزستان گفت: شرکت نفت در خوزستان حق مردم استان را ادا نمی‌کند و اگر در این خصوص اقدامی انجام ندهد در صحن مجلس از حق مردم دفاع خواهیم کرد.