طغیان زهاب های سازمان آب و برق ، مزارع برنج و صیفی جات دشت آزادگان را از بین برد

طغیان زه آب دشت آزادگان مسیر حمودی باعث از بین رفتن مزارع برنج و صیفی جات و محاصره چندین خانه در روستاها ی این مسیر شد.حسین مرمضی عضو نظام صنفی کشاورزی و رییس کارگروه صوت الفلاح در گفتگویی اعلام کرد : خسارات وارد شده به مزارع کشاورزی و روستاهای مسیر حمودی و منازل مسکونی روستاییان […]

طغیان زه آب دشت آزادگان مسیر حمودی باعث از بین رفتن مزارع برنج و صیفی جات و محاصره چندین خانه در روستاها ی این مسیر شد.حسین مرمضی عضو نظام صنفی کشاورزی و رییس کارگروه صوت الفلاح در گفتگویی اعلام کرد : خسارات وارد شده به مزارع کشاورزی و روستاهای مسیر حمودی و منازل مسکونی روستاییان در اثر طغیان زه آبهای سازمان آب و برق (کرخه و شاوور) که ناشی از سوء مدیریت مدیران امورآب استان بوده بسیار فراوان و غیرقابل جبران است و نیازمند توجه جدی استاندار محترم و نمایندگان مجلس است.

مرمضی در ادامه این مدیریت ضعیف سازمان آب و برق در اداره کانالها و زه آبها به رویه غیر قابل تحمل در شهرستان تبدیل شده. مرمضی د ر ادامه گفت : این سازمان آب و برق باید علاوه بر پرداخت خسارات مالی و معنوی ایجاد شده پاسخگوی ترس و دلهره پیش آمده در میان کودکان و ساکنان روستاهای مسیر حمودی باشد. مرمضی همچنان ادامه داد : باعث تعجب است که تمام ادارات و سازمان های استان به جولانگاه تغییرات ناشی از فشار نمایندگان تبدیل شده اند اما هیچ یک ازنمایندگان جرات چپ نگاه کردن به سازمان آب و برق را ندارند. این یعنی مافیای قوی و مدیریت هدایت شده در سازمان و برق که در در انتقالهای غیر کارشناسانه آب رودخانها و متصل شدن این مافیا به ارکان قدرت کاملا مشهود است . رئیس انجمن صنفی کشاورزان دشت آزادگان در ادامه گفت : در روزهای اخیر شاهد بی حرمتی و توهین آقای رفسنجانی به مردم استان خوزستان بودیم و رفسنجانی باید از مردم خوزستان عذرخواهی کند. مرمضی اینچنین با هم صنفان خود در ادامه سخن گفت : از تمام کشاورزان متضرر میخواهم که جهت چاره اندیشی و انجام اقدامات اساسی دست از التماس مدیران دست کشیده و برای جواب دندان شکن به مدیران نالایق کرخه و شاوور به قانون پناه ببرند و با تامین دلیل توسط کارشناسان رسمی دادگستری از طریق حقوقی پیگیر خسارات وارد شده به مزراع و منازل خود باشند.

اکسین پرس

66795_832 66796_940 66797_874