صندلی لرزان و غزل عزل مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب!

روز گذشته خبری در برخی رسانه های خبری مبنی براحتمال کنارگذاشتن تعدادی از مدیران نفتی منتشر شد که با پیگیری های صورت گرفته توسط رهیاب صحت این اخبار تائید شد. روز گذشته خبری در برخی رسانه های خبری مبنی براحتمال کنارگذاشتن تعدادی از مدیران نفتی منتشر شد که با پیگیری های صورت گرفته توسط صحت […]

روز گذشته خبری در برخی رسانه های خبری مبنی براحتمال کنارگذاشتن تعدادی از مدیران نفتی منتشر شد که با پیگیری های صورت گرفته توسط رهیاب صحت این اخبار تائید شد.

SONY DSC

SONY DSC

روز گذشته خبری در برخی رسانه های خبری مبنی براحتمال کنارگذاشتن تعدادی از مدیران نفتی منتشر شد که با پیگیری های صورت گرفته توسط صحت این اخبار تائید شد. بیژن عالی پور مدیرعامل شرکت مناطق نفتخیز جنوب که چندی پیش با مصوبه دولت از هیات مدیره شرکت ملی نفت کنار گذاشته شده بود از جمله مدیرانی است که خبر برکناری اش به گوش می رسد.

در همین زمینه یک منبع آگاه در وزارت نفت گفت:عالی پور جزو مدیران بازنشسته نفتی است ولی هنوز معلوم نیست برکنار شود یا خیر. وی ادامه داد:اگر هیات وزیران احکام مدیران بازنشسته را تمدید کند وی ماندنی خواهد بود. با اینکه کار به یکی از آرزوهای دست نیافتنی جوانان این مرزو بوم تبدیل شده است اما گویا دولت یازدهم بهشت پیرمردها ست.

رهیاب