بزودی از دوربرگردان شوش در جاده ترانزیتی اندیمشک_ اهواز بهره برداری می شود

دوربرگردان شوش در جاده ترانزیتی اندیمشک_ اهواز به بهره برداری می رسید. فرماندار شهرستان شوش طی بازدید از روند احداث پروژه با بیان این مطلب گفت: دور برگردان با حجم خاک برداری 600متر مکعب ،طول رمپ 500متر مربع و آسفالت ریزی 400تن به صورت دوطرفه با اعتباری بالغ بر 500میلیون ریال از منابع داخلی به […]

دوربرگردان شوش در جاده ترانزیتی اندیمشک_ اهواز به بهره برداری می رسید. فرماندار شهرستان شوش طی بازدید از روند احداث پروژه با بیان این مطلب گفت: دور برگردان با حجم خاک برداری 600متر مکعب ،طول رمپ 500متر مربع و آسفالت ریزی 400تن به صورت دوطرفه با اعتباری بالغ بر 500میلیون ریال از منابع داخلی به بهره برداری می رسد.

33075_292

رضا نجاتی افزود: فقدان دوربرگردان در این محور و دور زدن خودروها با طی مسافتی طولانی باعث بوجود آمدن سوانح جاده ای بسیاری در این مسیر شده است .موقعیت احداث این پروژه نقش چشم گیری در کاهش تصادفات جاده ای و روان شدن ترافیک خواهد داشت . احمد ناصر رئیس اداره راه و شهر سازی شهرستان نیز نصب دو دستگاه چراغ چشمک زن،20عددتابلوی پیش آگاهی و نصب سرعتگاه را از دیگر اقدامات ایمنی در این مسیر دانست . شایان ذکر است جهت استاندار سازی این پروژه بیش از 500متر گاردریل نصب شده است.

فاطمه سواری روزنامه نگار شوش