13 پروژه عمرانی در شوشتر با حضور استاندار خوزستان افتتاح و کلنگ زنی شد

13 پروژه عمرانی با حضور استاندار خوزستان در شهرستان شوشتر بهره برداری و یا عملیات اجرائی آن آغاز شد. این طرحها شامل افتتاح شش طرح با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرائی هفت طرح دیگر بود که کلنگ زنی شدند. این هفت طرح شامل چهار دولتی با اعتبار 35 میلیارد ریال […]

13 پروژه عمرانی با حضور استاندار خوزستان در شهرستان شوشتر بهره برداری و یا عملیات اجرائی آن آغاز شد. این طرحها شامل افتتاح شش طرح با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرائی هفت طرح دیگر بود که کلنگ زنی شدند. این هفت طرح شامل چهار دولتی با اعتبار 35 میلیارد ریال و سه طرح خیرساز می باشند.

82149285-70864110

در این سفر یک روزه استاندار به شهرستان شوشتر بخش اطفال، کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی و بخش اندوسکوپی بیمارستان خاتم الانبیا(ص) بهره برداری شد. محوطه سازی و زیباسازی فضای فیزیکی بیمارستان و نصب تابلوی جدید و بازسازی و راه اندازی کامل مرکز مدیریت فوریت های پزشکی شوشتر، ساختمان جدید پایگاه جاده ای اورژانس نفت سفید و فاز دوم اورژانس بیمارستان الهادی(ع) از دیگر پروژه های بهره برداری شده در این سفر استاندار بوده است. همچنین عملیات ساخت اورژانس جدید و مجتمع تصویربرداری و MRI بیمارستان خاتم الانبیا(ص)، عملیات احداث پایگاه دو شهری اورژانس 115 در منطقه دروازه، بازسازی و راه اندازی ساختمان دانشکده پرستاری و مامایی، احداث مرکز بهداشتی درمانی روستایی درب خزینه و احداث مرکز بهداشتی درمانی روستایی شهرک اندیشه نیز آغاز شد.

ایرنا