استاندار خوزستان: شرایط انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان تسهیل شود

استاندار خوزستان گفت: شرایط انتقال فرهنگ دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان باید تسهیل شود. غلامرضا شریعتی چهارشنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سرسرای اداری استانداری خوزستان اظهار کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت تنها با گفتار، شعار و تبلیغات امکان پذیر نیست بلکه نگاه نسل جوان امروز […]

استاندار خوزستان گفت: شرایط انتقال فرهنگ دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان باید تسهیل شود. غلامرضا شریعتی چهارشنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سرسرای اداری استانداری خوزستان اظهار کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت تنها با گفتار، شعار و تبلیغات امکان پذیر نیست بلکه نگاه نسل جوان امروز به عملکرد و رفتار ما است.

139504021809182467974904

وی با اشاره به فعالیت شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ابراز امیدواری کرد علاوه بر انجام کارهای برنامه ریزی شده این فرهنگ باید در رفتار و عملکرد ما نیز وجود داشته باشد و تلاش کنیم که زمینه خدمت به اهداف اصلی انقلاب فراهم شود. شریعتی بر لزوم توجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: فرهنگ سازی در این زمینه در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهمیت دارد. استاندار خوزستان اضافه کرد: وجود برخی مشکلات در جامعه که پس از جنگ نیز افزایش پیدا کرده است به دلیل دور شدن جامعه از فرهنگ ایثار و شهادت و بیشتر شدن تعلقات دنیوی است. وی ادامه داد: پس از دفاع مقدس به تدریج انحراف از این فرهنگ ایجاد شد و اکنون همه در خصوص حاکم شدن فرهنگ ایثار و شهادت، تعهد و مسئولیت دارند. شریعتی اظهار کرد: باید در جهت حاکم شدن اخلاق دوران دفاع مقدس بر جامعه تلاش کنیم که البته این امر با وجود قید و بندهای امروزه کار سختی است. مردم بخصوص جوانان خوزستانی نقش محوری در دفاع مقدس و ترویج فرهنگ آن داشته اند.