استاندار خوزستان : الحاق ملاشیه به کلانشهر اهواز حق مردم این منطقه است

استاندار خوزستان سه شنبه شب با حضور در مسجد امام جعفر صادق (ع) محله محروم ملاشیه اهواز ضمن بررسی مشکلات این منطقه بر رفع این مشکلات تاکید کرد. در این نشست که پس از اقامه نماز مغرب و عشا و با حضور جمعی از اهالی برگزار شد، دکتر غلامرضا شریعتی بر لزوم توجه تمام دستگاه […]

استاندار خوزستان سه شنبه شب با حضور در مسجد امام جعفر صادق (ع) محله محروم ملاشیه اهواز ضمن بررسی مشکلات این منطقه بر رفع این مشکلات تاکید کرد. در این نشست که پس از اقامه نماز مغرب و عشا و با حضور جمعی از اهالی برگزار شد، دکتر غلامرضا شریعتی بر لزوم توجه تمام دستگاه ها و مدیران جهت رفع مشکلات ملاشیه و سایر مناطق حاشیه شهر تأکید کرد. مشکلات فاضلاب شهری، وضعیت گاز شهری، بیکاری جوانان ملاشیه در جوار صنایع و کارخانه های موجود،مشکلات حمل و نقل عمومی در این نشست مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

10138_844

استاندار خوزستان همچنین به مشکلات آلودگی محیط زیست، آلودگی از کارخانه های اطراف ملاشیه و لزوم عوارض الایندگی، مشکلات بهداشتی و آموزشی و کمبود مدارس در این منطقه اشاره و بر تلاش برای رفع این مشکلات تاکید کرد. فرماندار ، شهردار ، مدیرعامل شرکت آبفا و مدیر شرکت گاز ، مدیر پدافند غیرعامل استانداری،مدیرکل فنی و حرفه ای استان، جهت بررسی مشکلات و شنیدن خواسته های مردم، استاندار خوزستان را همراهی کردند. همچنین امامان جمعه منطقه ملاشیه نیز در این جلسه حضور داشتند. در ابتدای این نشست امام جماعت مسجد امام جعفر صادق برخی از مشکلات منطقه محروم ملاشیه را مطرح کرد.

استاندار خوزستان در این جلسه تاکید کرد در خصوص استخدامهای صنایع نفتی، حفاری ، فولاد و پتروشیمی بررسی های لازم انجام شود و چنانچه سهمیه بومی استان در این استخدامها لحاظ نشده است پیگیریهای لازم صورت گیرد.