تحصن نماینده شادگان در استانداری : در آتش نامریی می سوزیم و کسی پاسخگو نیست

شیخ مجید ناصری نژاد وضعیت آب شرب و کشاورزی شهرستان شادگان را علت تحصن اش در استانداری خوزستان ذکر کرد و گفت: شادگان در وضعیتی بحرانی به سر می برد و مسئولان استان باید کمک کنند تا شادگان از این وضعیت خارج شود. وی تصریح کرد: چند روز پیش در ماهشهر آتش سوزی شد و […]

شیخ مجید ناصری نژاد وضعیت آب شرب و کشاورزی شهرستان شادگان را علت تحصن اش در استانداری خوزستان ذکر کرد و گفت: شادگان در وضعیتی بحرانی به سر می برد و مسئولان استان باید کمک کنند تا شادگان از این وضعیت خارج شود.

x82106604-70785318_jpg_pagespeed_ic_GtGfgm9JUx

وی تصریح کرد: چند روز پیش در ماهشهر آتش سوزی شد و کل کشور به تکاپو افتادند. در شادگان هم آتش به جان مردم و کشاورزی شهرستان افتاده اما کسی توجه نمی کند. نماینده شهرستان شادگان با بیان این که کشاورزی سرمایه ی ملی است و حمایت همه جانبه ی مسئولان را می طلبد، عنوان کرد: یک سوم از سه میلیون اصله نخل شهرستان شادگان در شرف نابودی است و اگر این وضعیت اصلاح نشود، کشاورزی شادگان از بین خواهد رفت. ناصری نژاد در خصوص وضعیت کنونی شادگان توضیح داد: در حال حاضر شادگان برای کشاورزی آب ندارد، ضمن این که آب شرب شادگان نیز قطع است. این دو باعث شده که مردم شهر در شرف مهاجرت قرار بگیرند؛ زیرا چیزی برای از دست دادن ندارند.

وی با اشاره به صحبت های اخیر استاندار در خصوص انتقال آب کارون به جراحی برای نجات کشاورزی شادگان، اذعان داشت: با وجود قول های استاندار برای کمک به این شهر، هیچ تغییری در وضعیت شهر شادگان صورت نگرفته است. رییس مجمع نمایندگان خوزستان خاطرنشان کرد: شادگان کشت و تخصیص آب جدید نمی خواهد و تنها خواسته ی ما تامین آب کشاورزی و شرب مردم این شهر است. وی بیان کرد: مسئولان داخلی استان باید دستور عدم کشت و انتقال آب در بالادست و کمک به کشاورزی شادگان را صادر کنند، در غیر این صورت به تحصن خود ادامه خواهم داد.