مهندس الباجی ، عید سعید فطر را به عموم مردم خوزستان تبریک و شادباش گفت

در آستانه حلول عید سعید فطر و پایان یکماه بندگی و شب زنده داری مهندس جواد الباجی نماینده مردم اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون با انتشار پیامی این مناسبت خجسته اسلامی و سنتی را به عموم مردم خطه خوزستان تبریک و شادباش گفت . متن پیام نماینده مردم اهواز به شرح زیر است: […]

در آستانه حلول عید سعید فطر و پایان یکماه بندگی و شب زنده داری مهندس جواد الباجی نماینده مردم اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون با انتشار پیامی این مناسبت خجسته اسلامی و سنتی را به عموم مردم خطه خوزستان تبریک و شادباش گفت . متن پیام نماینده مردم اهواز به شرح زیر است:

591-1408634

بسم الله الرحمن الرحیم

اَسْئَلُکَ بِحَقِّ هذَا الْیَومِ الَّذى جَعَلْتَهُ لِلْمُسْلِمینَ عیداً وَلِمُحَمَّدٍ صَلَّى اللّهُ عَلَیْهِ وَ الِهِ ذُخْراً [وَشَرَفاً] و کرامتا و مزیدا

پاکیزگی و تطهیر در چشمه زلال رمضان و طلوع خورشید فطر برکیمیاى وجود انسان از جمله لوازم خودسازی و سازندگی روح و درون آدمی است.عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت است،اعید فطر ضیافتی برای پایان میهمانی خدا و پاداش ارزنده و گرانقدر افطارهای خالصانه و فصل پذیرش انفاق های مهربانانه و پایان نامه دوره ایثار و گذشت است.عید فطر آغازی نو برای زندگی پرطراوت و نشاط با عطر معنویت و عزم راسخ برای ساختن فرداهاست.

عید فطر سرآغاز فصل دوستی ها و نقطه وصل جدایی ها و پایان گسست ها و کینه هاست. پس باید قلب ها را به هم گره زد و با صلح و صفا گام در راه تلاش و مجاهدت برای سازندگی آینده ای روشن گذاشت. عید فطر برای مردم خوزستان رمز بازگشت به خویشتن و تبلور هویت و تکریم نمادها و سنت ها و عرصه پیوند راستین با مکتب اهل بیت علیهم السلام و ولایت است. اینجانب به سهم خود این مناسبت فرخنده را به عموم مردم خوزستان و مومنان دلداده آستان قدس الهی و روزه داران راستین تبریک و شادباش می گویم. همشهریان خوبم استشمام بوی خوش عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان باد.کل عام و انتم بالف خیر و عیدکم مبارک و عساکم من عواده.

جواد کاظم نسب الباجی

نماینده اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون