سرپرست استانداری خوزستان:پوشش پیش دبستانی در مناطق حاشیه در دستور کار قرار گیرد

سرپرست استانداری خوزستان گفت: از اعتبارات ساماندهی مناطق حاشیه ای شهرها می توان برای پوشش پیش دبستانی این مناطق استفاده کرد. فرج اله خبیر یکشنبه در شورای آموزش و پرورش خوزستان در سرسرای استانداری در اهواز بیان کرد: در سال تحصیلی 96-95 بالغ بر 107 هزار نوآموز خوزستانی در پیش دبستانی ها مشغول به تحصیل […]

سرپرست استانداری خوزستان گفت: از اعتبارات ساماندهی مناطق حاشیه ای شهرها می توان برای پوشش پیش دبستانی این مناطق استفاده کرد. فرج اله خبیر یکشنبه در شورای آموزش و پرورش خوزستان در سرسرای استانداری در اهواز بیان کرد: در سال تحصیلی 96-95 بالغ بر 107 هزار نوآموز خوزستانی در پیش دبستانی ها مشغول به تحصیل می شوند که باید پوشش پیش دبستانی در خوزستان به 100 درصد برسد.

82109563-70790672

وی اضافه کرد: برخی مناطق خوزستان همچون شهرستان های آبادان و خرمشهر ظرفیت های خوبی در این زمینه دارند که در این مناطق نباید آماری از پوشش ندادن پیش دبستانی وجود داشته باشد. سرپرست استانداری خوزستان افزود: آموزش و پرورش عشایر خوزستان نیز یک هزار و 250 نوآموز را در این مناطق زیر پوشش قرار داده است. وی با بیان اینکه برای سال تحصیلی جدید سه هزار و 500 مربی برای فعالیت در پیش دبستانی های خوزستان جذب شده اند گفت: اگر پوشش پیش دبستانی افزایش یابد اثرات آن را در مقاطع مختلف تحصیلی به ویژه در مناطقی که دانش آموزان دو زبانه زیاد دارند، خواهیم دید. خبیر با اشاره به طرح مهر و آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: آموزش و پرورش می تواند برای آماده سازی فضاهای آموزشی و مدارس با دستگاه های اجرایی خوزستان رایزنی و کمک هایی را دریافت کند.

ایرنا