سرپرست استانداری خوزستان : نمی توان بحث “وطن دوستی” را در دوران دفاع مقدس نادیده گرفت

سرپرست استانداری خوزستان گفت: نشر ارزش هایی مانند وطن دوستی ، ایثار و مقاومت هشت سال دفاع مقدس باید در این دوران انجام شود. به گزارش ایرنا فرج الله خبیر در دومین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سرسرای جلسات استانداری خوزستان اظهار کرد: آثار دفاع مقدس چه معنوی […]

سرپرست استانداری خوزستان گفت: نشر ارزش هایی مانند وطن دوستی ، ایثار و مقاومت هشت سال دفاع مقدس باید در این دوران انجام شود. به گزارش ایرنا فرج الله خبیر در دومین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سرسرای جلسات استانداری خوزستان اظهار کرد: آثار دفاع مقدس چه معنوی و چه فیزیکی باید حفظ و ارزش های دوران دفاع مقدس نیز برای نسل های آینده نشر داده شود.

82108323-70788431

وی افزود: در طول دوران دفاع مقدس یک سری ارزش ها در سطح جامعه و در جبهه ها وجود داشت که نمی توان بحث های ایثار و مقاومت و از خود گذشتگی و وطن دوستی آن دوران را نادیده گرفت بلکه حفظ این ارزش ها باید مستمر باشد. خبیر گفت: شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس باید به این روند کمک کند که در این زمینه کارهای ارزشمندی نیز شروع شده است. سرپرست استانداری خوزستان یادآور شد: در بخش های پژوهش و یادمان ها نیز طرح ها جمع بندی شود که بتوان در بحث تخصیص اعتبار همکاری شود.

وی ادامه داد: در این شورا برای تخصیص اعتبار، میزان پیشرفت فیزیکی طرح های مرتبط با دفاع مقدس و مشکلات و چالش های فراروی تصمیم گیری شود. سرپرست استانداری خوزستان گفت: جلسات شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز با برنامه ریزی مناسب و با تعیین دستور جلسه از قبل به دستگاه ها اعلام شود. جلسات شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هر دوماه یک بار در استانداری خوزستان برگزار می شود. احداث باغ موزه دفاع مقدس در اهواز مهمترین طرحی است که از سوی اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در دست اجرا است.