همایون یوسفی : خوزستان از نظر بهداشت و درمان نیازمند نگاه ویژه دولت است

یکی از نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: خوزستان در حوزه بهداشت و درمان و سلامت نیازمند نگاه جدی دولت است. به گزارش ایرنا همایون یوسفی شامگاه پنجشنبه در حاشیه نشست هم اندیشی اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اهواز با نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: […]

یکی از نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: خوزستان در حوزه بهداشت و درمان و سلامت نیازمند نگاه جدی دولت است. به گزارش ایرنا همایون یوسفی شامگاه پنجشنبه در حاشیه نشست هم اندیشی اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اهواز با نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش از اجرای طرح تحول سلامت نگاه ویژه ای در حوزه بهداشت و درمان نظام بودجه ریزی کشور وجود نداشت اما این نگاه ملی کنونی پیشرفت های خوبی را در حوزه سلامت ایجاد کرده است.

82107047-70786098

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به کمبودهایی که در حوزه بهداشت و درمان در خوزستان وجود داشت، در سالهای اخیر به همت دانشگاه علوم پزشکی اهواز و سایر مسئولان خوزستان اقدامات خوبی صورت گرفت. وی بیان کرد: در خوزستان در زمینه های مختلف از جمله فرسودگی فضاهای درمانی و بیمارستانی و تامین تجهیزات مورد نیاز و تخت های بیمارستانی مشکلاتی وجود دارد که به صورت جدی به همت مسئولان دانشگاه به دنابل رفع این کمبودها هستیم. یوسفی گفت:امید است به همت مسئولان این دانشگاه و مجموعه وزارت بهداشت و درمان و پیگیری نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی بتوانیم خدمات حوزه سلامت را ارتقا داده و نیازهای جدی خوزستان را تامین کنیم.