جانشین فرمانده سپاه ولیعصر:پیشرفت کشور در علم و فناوری ستودنی است

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، پیشرفت های جوانان ایرانی در عرصه های علمی و فناوری را ستودنی و قابل تجلیل خواند. به گزارش ایرنا عبدالرضا حاجتی شنبه در نخستین سالروز تدفین شهدای گمنام در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت:پیشرفت سپاه طی 15 سال اخیر به برکت شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع […]

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، پیشرفت های جوانان ایرانی در عرصه های علمی و فناوری را ستودنی و قابل تجلیل خواند. به گزارش ایرنا عبدالرضا حاجتی شنبه در نخستین سالروز تدفین شهدای گمنام در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت:پیشرفت سپاه طی 15 سال اخیر به برکت شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در زمینه های مختلف سیاسی فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی بی نظیر بوده است.

82074544-70724496

وی اظهار داشت:پیشرفت علمی دانشگاه های کشور در زمینه های علم هسته ای، فیزیک، شیمی و سایر رشته ها بی نظیر است و به طور یقین، تعداد دانشجویان دختر در این رشته ها از پسران بیشتر است. سرهنگ حاجتی افزود:به عزت شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم، دشمن در مقابل جوانان ایرانی تحقیر شده و اگر می دانست که از مرز شلمچه وارد شود و در برابر تندبادها قرار نگیرد تاکنون از این مرز وارد شده بود. جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان، گفت:امام خمینی (ره) سال 57 مقابل بزرگترین قدرت های دنیا شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی سرداد و انقلاب را از جایی آغاز کرد که منطقه از نظر جغرافیای سیاسی چهارراه اقتصاد در دنیا بود. سرهنگ حاجتی افزود:دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر نیز دانشجویان مستعد، محقق، پژوهشگر، نخبه کشور را از سراسر کشور جمع کرده است و این جوانان برای آینده روشن نظام جمهوری اسلامی ایران تحصیل می کنند و این افتخاری که شهدای ما با نثار جان خویش برای جوانان ما به ارمغان آوردند. سرپرست دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر نیز در این آیین، امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون رشادت ها و فداکاری های ایثارگران و شهدای دفاع مقدس خواند و افزود:وظیفه ما این است که شهدا و خانواده شهدا را مورد تکریم قرار دهیم . لطف الله خواجه پور افزود:اگر امروز در ایران اسلامی امنیت و ثبات داریم، به واسطه ایثار و از خودگذشتگی جانبازان و شهدای دفاع مقدس است که در برابر هجوم دشمن ایستادگی کردند، تا تمامیت ارضی کشور جمهوری اسلامی حفظ شود. دو شهید گمنام، سال گذشته با حضور مردم خرمشهر و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در این دانشگاه خاکسپاری شدند.