واکنش دکتر ساری به مرگ تاسف بار هوادار استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز

علی ساری منتخب مردم اهواز با اشاره به فوت جوان اهوازی در جریان بازی استقلال خوزستان و ذوب آهن گفت : درگذشت شهروند ورزش دوست مرحوم صمد سواری که در جریان بازی تیم های استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان جان خود را از دست داد، را تسلیت عرض می کنم. وی افزود : مرحوم […]

علی ساری منتخب مردم اهواز با اشاره به فوت جوان اهوازی در جریان بازی استقلال خوزستان و ذوب آهن گفت : درگذشت شهروند ورزش دوست مرحوم صمد سواری که در جریان بازی تیم های استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان جان خود را از دست داد، را تسلیت عرض می کنم. وی افزود : مرحوم صمد نمونه ای بارز از یک جوان مخلص و پرتلاش است که در اوج نبود امکانات غیرتمندانه و برای ایجاد امید و شورونشاط در استان خود تلاش کرده است.

30799_449

منتخب مردم اهواز در ادامه گفت: بدون شک درگذشت این جوان رشید، پرده ای دیگر از بی توجهی به جایگاه ورزش و ورزش دوستان را در استان نمایان می کند،بسیار اسفناک است که در مهد فوتبال ایران،در ورزشگاه ها امکانات اولیه خدماتی و رفاهی جهت رفاه حال هوادران و حفظ سلامت آن ها وجود نداشته باشد.گویی که سلامت جوانانی که تنها ورزش تنها امید آنان است، بی ارزش شده است وی افزود: بسی جای تعجب و تاسف است که در ورزشگاه الغدیر اهواز هواداران به دنبال آبی برای برطرف کردن عطش خود باشند و تاسف بار تر آن است که از ورود آب توسط هوادران جلوگیری می شود. از مسئولان امر تقاضا مي شود که به صورت جدی در جهت انجام وظایف خود در حفظ سلامت هواداران،ارایه خدمات مناسب به آن ها و فراهم کردن امکانات لازم تلاش مضاعف کنند تا دیگر شاهد چنین صحنه های دردناک نباشیم. در پایان تاکید می شود که همگان باید در برابر درگذشت این جوان ورزش دوست مسئوليت خود را پذیرا بوده و پیگیری های لازم را انجام دهند.