67 فقره تصادف با 6 فوتی در جاده های خوزستان

سرپرست پلیس راه خوزستان گفت:با اجرای طرح کنترل ترافیک جاده ای از 25 اسفند 94 تاکنون 67 فقره تصادف با شش کشته در جاده های خوزستان رخ داد که نسبت به مدت مشابه پارسال 20 درصد کاهش یافته است. رضا دولتشاهی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این مدت تصادفات […]

سرپرست پلیس راه خوزستان گفت:با اجرای طرح کنترل ترافیک جاده ای از 25 اسفند 94 تاکنون 67 فقره تصادف با شش کشته در جاده های خوزستان رخ داد که نسبت به مدت مشابه پارسال 20 درصد کاهش یافته است. رضا دولتشاهی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این مدت تصادفات فوتی نیز نسبت به مدت مشابه پارسال حدود 45 درصد کاهش دارد.

82012904-70611128

وی با بیان اینکه آمار کشته شده های تصادفات بر اساس فوتی های در صحنه گزارش داده می شود، افزود: بیشترین آمار تصادفات مربوط به تصادفات واژگونی بوده که ناشی از خستگی، خواب آلودگی و توجه نداشتن به جلو است. دولتشاهی ادامه داد: ترافیک در ایام نوروز در مسیرهای اهواز – اندیمشک، امیدیه – دیلم، رامهرمز – رامشیر، اهواز- حمیدیه و دزفول- شوشتر به نسبت سنگین است. وی اضافه کرد: با آغاز موج دوم سفرهای نوروزی نیز محورهای ورودی خوزستان از جمله پل زال- اندیمشک به اهواز، اهواز- آبادان و دهدز- ایذه شلوغ گزارش شده است. سرپرست پلیس راه خوزستان همچنین بیان کرد: تردد کامیون ها و تریلرها از 26 تا 29 اسفند بر اساس طرح ترافیکی ممنوع بود که از یکم فروردین ممنوعیت برداشته و از 12 تا 14 فروردین دوباره اعمال می شود. طرح ترافیکی نوروز از 25 اسفند 94 تا 15 فروردین امسال اعمال می شود. هم اکنون 12 دوربین کنترل نظارت تصویری، و 46 دستگاه تردد شمار در جاده های خوزستان وجود دارد. در استان خوزستان از مجموع 14 هزار کیلومتر راه، زیر یک هزار کیلومتر راه بزرگراهی و آزادراهی وجود دارد و بیشتر راه ها دوطرفه است.