سردار نقدی شلمچه :حضور مردم در مناطق عملیاتی بیانگر انقلابی بودن ملت ایران است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، انقلابی بودن و انقلابی ماندن مردم را دغدغه رهبر معظم انقلاب دانست و گفت:حضور مردم در مناطق عملیاتی بیانگر انقلابی بودن ملت ایران است.سردار محمدرضا نقدی یکشنبه در یادمان شهدای شلمچه گفت:ملت ایران همواره در صحنه های مختلف انقلاب به فرمان رهبری لبیک گفتند و حضور پرشور مردم در لحظه های […]

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، انقلابی بودن و انقلابی ماندن مردم را دغدغه رهبر معظم انقلاب دانست و گفت:حضور مردم در مناطق عملیاتی بیانگر انقلابی بودن ملت ایران است.سردار محمدرضا نقدی یکشنبه در یادمان شهدای شلمچه گفت:ملت ایران همواره در صحنه های مختلف انقلاب به فرمان رهبری لبیک گفتند و حضور پرشور مردم در لحظه های آغاز سال نو در مناطق عملیاتی، بیانگر حضور عاشقانه مردم در یادمان های دفاع مقدس و تجدید میثاق با شهدا است.

82008233-70602648

وی ارتقاء سطح کمی و کیفی حضور راهیان نور در مناطق عملیاتی را از برنامه های بسیج مستضعفین در سال 1385 اعلام کرد و اظهار داشت:سال جدید ارتقاء سطح نمایش های رزمی و کیفیت بخشی به نمایشگاه ها با موضوع تبیین سیره و اهداف شهدا در سال های دفاع مقدس در دستور کار است. سردار نقدی انتقال ارزش های هشت سال دفاع مقدس به نسل جدید انقلاب را از اهداف برگزاری این برنامه ها دانست و گفت:دشمن در صدد ضربه زدن به انقلاب است و یکی از راه های جلوگیری از نفوذ دشمن توجه به ارزش های شهدا است. رئیس سازمان بسیج مستضعفین به توطئه استکبار جهانی به ویژه آمریکا و دشمنی آنها با ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ملت بزرگ ایران ماهیت پلید آمریکا و اتستکبار جهانی را به خوبی می شناسد و تاکنون با هوشیاری ملت، این توطئه ها خنثی شده است. رئیس سازمان بسیج مستضعفین هدف از تحریم های ظالمانه غرب و آمریکا علیه ملت ایران را اهرم فشاری برای به زانو در آوردن ملت ایران عنوان کرد و بیان داشت: ملت ایران با رهبری مقام معظم رهبری هرگز از آرمان ها و اهداف والای خود کوتاه نخواهد آمد. سردار نقدی همچنین با تبریک سال جدی به ملت ایران، گفت:فرا رسیدن بهار، درسی بزرگ برای انسان ها است چرا که از پی هر خزانی بهار می آید و این به معنای ایستادن و شکوفا شدن بعد از سختی هاست. مناطق عملیاتی جنوب خوزستان از جمله یادمان شهدای شلمچه، عملیات والفجر4 و علمیات والفجر8، یادمان شهید تندگویان، باغ موزه های دفاع مقدس در خرمشهر و آبادان و شهدای گمنام آبادان شاهد حضور هزاران نفر از اعضای کاروان های راهیان نور و میهمان نوروزی است.

ایرنا