بیشترین اعتبار از محل “مازاد درآمدهای استانی” به خوزستان اختصاص یافت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت:بیشترین اعتبار از محل مازاد درآمدهای استانی به این استان اختصاص یافت. امید حاجتی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت:با تلاش مجموعه مدیریتی و کارگروه درآمد و تجهیز منابع استان خوزستان، بالاترین مازاد درآمد نسبت به درآمدهای مصوب، از سوی این استان وصول شد. وی […]

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت:بیشترین اعتبار از محل مازاد درآمدهای استانی به این استان اختصاص یافت. امید حاجتی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت:با تلاش مجموعه مدیریتی و کارگروه درآمد و تجهیز منابع استان خوزستان، بالاترین مازاد درآمد نسبت به درآمدهای مصوب، از سوی این استان وصول شد.

82006437-70599091

وی افزود:با پیگیری های انجام شده، بیشترین سهم از محل ردیف اعتباری درآمدهای استانی به خوزستان اختصاص داده شد. عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان نیز پیش از این در نشست شورای اداری استان با تشریح میزان مازاد درآمد استان، گفته بود:برای واحدهای تولیدی که نیاز به سرمایه در گردش دارد ترک تشریفات ترتیب داده و وام بدون بهره پرداخت شده است. وی افزوده بود:استان خوزستان از این طریق، سه هزار و 750میلیارد ریال مازاد درآمد استانی کسب کرد.