مراسم پایانی سلسله یادواره های 175 شهید غواص کشور در اهواز برگزار شد

آیین پایانی سلسله یادواره های 175 شهید غواص کشور روز شنبه با حضور معاون فرهنگی ودانشجویی دانشگاه پیام نور کشور و جمعی از مسئولان محلی در اهواز برگزار شد. به گزارش ایرنا رئیس دانشگاه پیام نور خوزستان در این آیین که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور اهواز برگزار شد اظهار کرد: پیشنهاد برگزاری […]

آیین پایانی سلسله یادواره های 175 شهید غواص کشور روز شنبه با حضور معاون فرهنگی ودانشجویی دانشگاه پیام نور کشور و جمعی از مسئولان محلی در اهواز برگزار شد. به گزارش ایرنا رئیس دانشگاه پیام نور خوزستان در این آیین که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور اهواز برگزار شد اظهار کرد: پیشنهاد برگزاری این یادواره ها چند ماه گذشته از سوی مدیریت فرهنگی خوزستان مطرح و از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه پیام نور مورد استقبال قرار گرفت و دبیرخانه این جشنواره در دانشگاه پیام نور این استان تشکیل شد.

82000104-70587052

علیرضا رازقی زاده افزود: یادواره های 175شهید غواص کشور به صورت همزمان در 23 استان کشور برگزار شد که آیین گشایش آن نیز در دانشگاه مرکزی پیام نور خوزستان برگزار شده بود. وی گفت: این یادواره یادآور اخلاق و رفتار ولی نعمتان انقلاب و الگویی برای جوانان ما است تا از رشادت های این بزرگ مردان انقلاب درس ایثار و مقاومت بیاموزند. وی بیان کرد: عبادت و خلوص در اعمال مهمترین چیزی که اکنون دانشجویان ما به آن نیازمند هستند و امید است که مناجات شهدا و فضای معنوی که در بین آنها وجود داشت در بین دانشجویان و جوانان ما نیز افزایش یابد. رازقی زاده اظهار کرد: باید نام و یاد شهدا را در دانشگاه ها و در جامعه پر رنگ تر کنیم و هیچ گاه رسم شهدا را فراموش نکنیم. در این آیین آیت ا… سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، آیت ا… سید علی شفیعی، از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، و جمعی از مسئولان استان و خانواده شهدای غواص و شهدای مدافع حرم حضور داشتند. در این آیین از تعدادی از خانواده شهدا با اهدای لوح و تندیس قدردانی شد.