سیاحی معاون استاندار : مردم ، مسئولان و نمایندگان خوزستان را درخصوص مسائل زیست محیطی و آب نمی بخشند

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: مردم خوزستان مسئولان استانی و نمایندگان را به دلیل کم کاری درباره مسایل زیستی مسائل زیست محیطی و آب نمی بخشند. به گزارش ایرنا احمد سیاحی شنبه در آیین بزرگداشت هفته منابع طبیعی و روز ملی درختکاری در محل شهرک نفت اهواز بیان کرد: اگر حق محیط زیست پرداخت نشود […]

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: مردم خوزستان مسئولان استانی و نمایندگان را به دلیل کم کاری درباره مسایل زیستی مسائل زیست محیطی و آب نمی بخشند. به گزارش ایرنا احمد سیاحی شنبه در آیین بزرگداشت هفته منابع طبیعی و روز ملی درختکاری در محل شهرک نفت اهواز بیان کرد: اگر حق محیط زیست پرداخت نشود ضرر آن را خواهیم دید. وی عنوان کرد: یکی از وظایف جدی دولت ها به ویژه نظام جمهوری اسلامی رضایتمندی مردم است. معاون عمرانی استانداری خوزستان افزود: تاسیس برخی از مراکز صنعتی و اقتصادی در خوزستان بدون در نظر گرفتن مسائل زیست محیطی انجام می شود.

81990638-70569528

سیاحی گفت: منابع طبیعی ثروتی است که باید به نسل های آینده منتقل شود و چون از این عرصه به خوبی حراست نشده دچار مشکلات زیادی شده ایم. وی با اشاره به اینکه فرهنگ منابع طبیعی باید در خوزستان نهادینه شود افزود: متاسفانه امروزه پروانه احداث ساختمان با تراکم 100 درصد صادر می شود و جایی برای فضای سبز در محل زندگی در نظر گرفته نمی شود. وی اضافه کرد: در گذشته 550 نوع درخت در خوزستان کاشته می شد که تمامی این گونه ها از بین رفته اند و هم اکنون به مرحله ای در خوزستان رسیده ایم که با وزش یک باد گرد و غبار شدیدی ایجاد می شود. در این آیین از تعدادی فعالان منابع طبیعی خوزستان تجلیل شد و به طور نمادین تعدادی نهال توسط مسئولان استانی در منطقه شهرک نفت اهواز کاشته شد.