مقتدایی : برای انتخابات 7 اسفند در خوزستان 2121 شعبه ثابت و 875 شعبه سیار خواهیم داشت

استاندارگفت: توزیع تعرفه‌های انتخابات بین شهرستان‌ها در امنیت کامل و با رعایت تمام اصول نظارتی در حال انجام است. دکترعبدالحسن مقتدایی اظهار کرد: هر چند انتخابات علی‌الاصول در یک روز برگزار و پس از آن نیز در یکی دو روز کار شمارش آرا انجام می‌شود ولی بعد از پایان هر انتخابات، باید مقدمات انتخابات بعدی […]

استاندارگفت: توزیع تعرفه‌های انتخابات بین شهرستان‌ها در امنیت کامل و با رعایت تمام اصول نظارتی در حال انجام است. دکترعبدالحسن مقتدایی اظهار کرد: هر چند انتخابات علی‌الاصول در یک روز برگزار و پس از آن نیز در یکی دو روز کار شمارش آرا انجام می‌شود ولی بعد از پایان هر انتخابات، باید مقدمات انتخابات بعدی فراهم شود تا نقایصی که در دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌ها و بخشنامه‌ها وجود داشته و همچنین موارد پشتیبانی و تدارکات و آنچه می‌تواند تسهیل انتخابات را با مشکل مواجه کند، رفع شود.

ImageHandler

وی افزود: در مدت دو سال قبل از هر انتخابات برنامه‌ریزی لازم برای چاپ تعرفه‌ها، تامین صندوق‌ها و هماهنگی‌های لازم بین بخش‌های مختلف اجرایی و نظارت صورت می‌گیرد. شاید نماد و شکل ظاهری امور انتخابات که مردم می‌بینند، همان یک روز برگزاری انتخابات باشد ولی این‌که حدود 4 میلیون تعرفه در استان خوزستان برای دو بخش انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی توزیع و مجددا جمع‌آوری و شمارش شود، کار بسیار سنگینی است و مجموعه‌ای 50 هزار نفری در استان درگیر این روند هستند و در زمان اجرا تا زمانی که آرا شمارش و ابلاغ شوند، فعالیت می‌کنند. استاندار خوزستان گفت:در استان 2996 شعبه اخذ رای خواهیم داشت که از این تعداد 2121شعبه ثابت و 875شعبه نیز سیار هستند. وی افزود:برگزاری انتخابات در استان خوزستان با5992صندوق اخذ رای انجام خواهد شد. مقتدایی ادامه داد: امروز نیز شاهد توزیع تعرفه‌های انتخابات بین شهرستان‌ها هستیم که این امر در امنیت کامل و با رعایت تمام اصول نظارتی در حال انجام است.