شهردار اهواز : کیانشهر به عنوان بهترین منطقه برای تصمیم گیری در طرح جامع توسعه اهواز در نظر گرفته شده است

شهردار اهواز گفت: احداث مکان های فرهنگی، تفریحی و خدماتی در منطقه کیانشهر اهواز، مدت 15 سال زمان می برد. به گزارش ایرنا سید خلف موسوی شنبه در آیین بهره برداری از پانزدهمین ایستگاه آتش نشانی اهواز در منطقه کیانشهر بیان کرد: اگر به درستی به سرانه احداث مراکز خدماتی، فرهنگی و تفریحی در منطقه […]

شهردار اهواز گفت: احداث مکان های فرهنگی، تفریحی و خدماتی در منطقه کیانشهر اهواز، مدت 15 سال زمان می برد. به گزارش ایرنا سید خلف موسوی شنبه در آیین بهره برداری از پانزدهمین ایستگاه آتش نشانی اهواز در منطقه کیانشهر بیان کرد: اگر به درستی به سرانه احداث مراکز خدماتی، فرهنگی و تفریحی در منطقه کیانشهر رسیدگی شود و در سال های آینده کاربری این سرانه ها تغییر نکند منطقه کیانشهر در آینده بهترین منطقه اهواز می شود.

81951576-70498955

وی افزود: برخی مناطق اهواز همچون کیانپارس فضای کافی برای ایجاد مراکز فرهنگی و تفریحی ندارند و بسیاری از اماکن همچون مدرسه و یا مراکز درمانی در کنار واحدهای مسکونی ایجاد می شود که برای مردم ایجاد مزاحمت می کند. شهردار اهواز اظهار کرد: در طرح جامع شهرسازی منطقه کیانشهر اهواز از جمله مناطق تازه تاسیس اهواز به عنوان بهترین منطقه برای تصمیم گیری در نظر گرفته شده است. وی اظهار کرد: حدود 70 درصد از 870 هکتار اراضی ارتش در اهواز برای تاسیس مراکز فرهنگی، اجتماعی و تفریحی در نظر گرفته شده است. موسوی بیان کرد: دو زمین چمن در روز دوشنبه این هفته در منطقه کیانشهر اهواز به بهره برداری می رسد و کار احداث یک پارک به نام طلاب نیز در این منطقه آغاز می شود. شهردار اهواز گفت: زمینی برای احداث مدرسه و مرکز درمان نیز در این منطقه در نظر گرفته شده، و ساختمان شهرداری منطقه دو اهواز در کیانشهر در حال ساخت است.

وی در ادامه اظهار کرد: شورای شهر تنها مختص به شهرداری نیست بلکه متعلق به مردم است؛ لازم است اعضای شورای شهر اهواز در منطقه کیانشهر حاضر، و کمبودهای این منطقه را بررسی و پیگیری کنند. موسوی بیان کرد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی رفع محرومیت است و هر مدیر و مسئولی باید رسیدگی به محرومان و مناطق کمتر توسعه یافته را در اولویت کار خود قرار دهد. شهردار اهواز گفت: افراد محروم و مستضعف همیشه در شرایط سخت انقلاب اسلامی درمیدان حضور می یابند، و هم اکنون نیز بیشتر شهدای مدافع حرم از خانواده های محروم جامعه هستند.

یک عضو شورای اسلامی شهر اهواز نیز گفت: اگر در جایی ناعدالتی و تبعیض صورت می گیرد مربوط به نظام نیست بلکه مربوط به اشخاص است. حجت الاسلام کاظم سواری افزود: اگر مسئولان و شهروندان در تعامل دو سویه باشند به ثمرات نظام دست می یابند. وی اظهار کرد: اگر ارزش های انقلاب به نسل های آینده منتقل شود پایدار بودن انقلاب اسلامی تضمین می شود