مزایده مدارس خرمشهر متوقف شد

رئیس آموزش‌وپرورش خرمشهر گفت: استاندار در جلسه بررسی مشکلات شهرستان اعلام کرد تامین اجتماعی حق فروش مدارس را ندارد و بر این اساس روند مزایده پلاک‌های مدارس ضبط‌ شده اداره متوقف شد. «عبدالحافظ عنبری» اظهار كرد: در ماه‌های اخیر سازمان تأمین اجتماعی به دلیل بدهی ناشی از بیمه نیروهای حق‌التدریس آموزش‌وپرورش نسبت به ضبط و […]

رئیس آموزش‌وپرورش خرمشهر گفت: استاندار در جلسه بررسی مشکلات شهرستان اعلام کرد تامین اجتماعی حق فروش مدارس را ندارد و بر این اساس روند مزایده پلاک‌های مدارس ضبط‌ شده اداره متوقف شد. «عبدالحافظ عنبری» اظهار كرد: در ماه‌های اخیر سازمان تأمین اجتماعی به دلیل بدهی ناشی از بیمه نیروهای حق‌التدریس آموزش‌وپرورش نسبت به ضبط و مزایده 4 پلاک مدرسه اقدام کرده بود.

وی افزود: در مرحله نخست تلاش کردیم موضوع را با رایزنی و تعاملی حل کنیم و پلاک‌های بلااستفاده‌ای را با مساحت‌های قابل‌توجه به آنان پیشنهاد کردیم، اما نپذیرفتند و بر فروش چند پلاک مهم در بهترین مناطق خرمشهر اصرار کردند. رئیس اداره آموزش‌وپرورش خرمشهر بیان کرد: این پلاک‌ها اهدایی خیران بودند و امکان واگذاری آن‌ها وجود نداشت؛ واگذاری این پلاک‌ها موجب از دست رفتن انگیزه خیران مدرسه‌ساز می‌شد. وی افزود: پلاک‌های ضبط‌شده توسط تأمین اجتماعی صرفا مدرسه نبودند و در میان آن دارالقرآن و زمین نیز وجود داشت.