سردار اسحاقی : در زمینه صدور و چاپ گذرنامه در خوزستان کار بزرگی انجام شده است

سردار محمدرضا اسحاقی، فرمانده انتظامی خوزستان در مراسم افتتاحیه سالن صدور چاپ و گذرنامه که امروز (14 بهمن ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز به همت افرادی که در مجموعه گذرنامه فعال هستند، شاهد اقدامی فوق‌العاده و نادر در سطح کشور هستیم. وی ادامه داد: هم اکنون خوزستان 11 مرز رسمی دارد که […]

سردار محمدرضا اسحاقی، فرمانده انتظامی خوزستان در مراسم افتتاحیه سالن صدور چاپ و گذرنامه که امروز (14 بهمن ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز به همت افرادی که در مجموعه گذرنامه فعال هستند، شاهد اقدامی فوق‌العاده و نادر در سطح کشور هستیم. وی ادامه داد: هم اکنون خوزستان 11 مرز رسمی دارد که دو مرز آن هوایی و 9 مرز دریایی و رودخانه‌ای و خشکی است و مراودات قانونی تجار، ملوانان و کشتیرانان از این مسیرها انجام می‌شود.

81708915-70076944

اسحاقی افزود: همچنین خوزستان مسافران بسیاری دارد که به سبب حضور اقوام آنان در مجموعه کشورهای حاشیه خلیج فارس و دیگر نقاط جهان است و این مسافران از طریق خوزستان به طور مداوم بین ایران و سایر نقاط دنیا در تردد هستند. فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با توجه به این‌که 50 درصد زائران اربعین حسینی از دو گذرگاه مهم خوزستان عبور می‌کنند و به عراق وارد می‌شوند، صدور و چاپ گذرنامه در خوزستان اقدام مناسبی بوده است. مردم خوزستان نیز مستحق این هستند که در عمل، اقداماتی که تسهیل‌کننده فعالیت و تلاش آنان است، فراهم شود. اسحاقی عنوان کرد: نیروی انتظامی افتخار می‌کند که در این اقدام با همکاری دیگر دستگاه‌ها پیشگام بوده است. وی گفت: خوزستان متعلق به ایران اسلامی است و از حیث اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی حایز اهمیت است. همچنین در دفاعی جانانه در دفاع مقدس، استقلال کشور را تامین کرده و بیش از 72 درصد شهدای دوران مقدس در این سرزمین تقدیم کشور شده‌اند.